ברנדה ריימונדו בת ה-28, ובעלה אלחנדרו, בילו במשך שנים במרפאות הפוריות בניסיון לבנות משפחה ולהביא יחד ילד לעולם. אחרי כל המאמצים הקשים, הרופאים הודיעו לברנדה כי אינה תוכל ללדת כיוון שהיא סובלת מתסמונת שחלות פוליציסטיות – מצב המונע מהן לייצר ביציות. על אף האכזבה, בני הזוג לא הפסיקו לנסות, ולאחרונה ברנדה הצליחה להפתיע גם את הרופאים, כשילדה חמישייה!

בני הזוג, שחיים יחד בדאלאס שבטקסס, ארה"ב, החלו את תהליך טיפולי הפוריות כבר לפני שלוש שנים. בחודש אוקטובר האחרון ברנדה הגיע לעוד ניסיון בו היא קיבלה זריקה שאמורה הייתה לגרות את השחלות שלה, לפתע, תוך כחודשיים היא נכנסה להיריון. בשלב מסוים בהיריון ברנדה הובהלה אל בית החולים מחשש שהיא סובלת מהיריון חוץ רחמי מסכן חיים, אלא שכשהיא היא הגיעה לבדיקה הרופא זיהה יותר מדופק אחד. 

"לא ציפיתי שהרופא יגיד לי בכלל שאני בהיריון, ואז שכבר הודיעו לי שיש לי תינוק אחד ברחם הייתי אפילו יותר המומה לגלות שמדובר בחמישה", אמרה ברנדה בראיון לאתר החדשות The Sun. בגלל שההיריון היה רגיש, ונגיף הקורונה שהשתולל בעולם לא תרם, ברנדה נאלצה לבצע שמירת היריון בבית החולים לפני הלידה. לבסוף, אחרי כל הקושי והמאמצים, הגיחו לעולם חמשת התינוקות: אלחנדרו, ליאני, אמארה, אנטוניו ואומברטו. 

"כל התינוקות יצאו בריאים, יפים ושלמים ואלו היו חדשות מדהימות. הרגשנו כל כך ברי מזל. כבר הייתי בטוחה שלעולם לא אהיה אימא ופתאום אני אימא לחמישה. אני כנראה לא אשן בתקופה הקרובה, אבל אני פשוט מאושרת", אמרה ברנדה בראיון.