אין שלב במערכת היחסים בו נחמד לגלות שבן או בת הזוג מנהלים רומן מהצד, אך הפעם העיתוי של הגבר הבוגד היה אפילו יותר בעייתי. בפוסט שהועלה לרשת החברתית Reddit, הבחורה חשפה כיצד גילתה שבעלה ניהל קשר רומנטי עם אחת מחברותיו לעבודה, זמן קצר אחרי שילדה את בתם המשותפת. 

לדבריה של האישה, שנשארה בעילום שם, בן זוגה ניהל קשר "רגשי" עם עמיתתו לעבודה לאורך כל התקופה בה הייתה בהיריון, אך לא קיים איתה יחסי מין. במשך תשעת חודשי ההיריון האישה הרגישה את הריחוק של בעלה, אך ידעה ששום דבר אמיתי לא באמת קרה בינו לבין חברתו לעבודה. על אף העובדה שהשניים היו בשלב זה רק חברים קרובים, האישה הרגישה שיש משהו מעבר בקשר ביניהם ובחרה להתעמת איתו ולספר לו על חוסר הביטחון שהקשר גורם לה. 

אחרי שבתם הבכורה נולדה, האב החליט לקחת את הקשר עם עמיתתו צעד אחד קדימה וקיים יחסי מין עם חברתו לעבודה. כשהמידע התגלגל לאוזניה של האישה, היא כעסה והודיעה לבן זוגה שהיא רוצה להיפרד ממנו, אך זה התעקש להישאר איתה והחל לתרץ תירוצים: "ניסיתי לעזור לה להתגבר על הפרידה שלה מבן זוגה". האם הטרייה, שלא הייתה מוכנה לקבל את המצב פנתה אל הגולשים במטרה לקבל עזרה מה לעשות, האם להיפרד מבעלה, שהוא גם אביה של התינוקת החדשה, או שמא להבליג ולנסות לשקם את מערכת היחסים. 

הגולשים בחרו לתמוך באישה הנבגדת, אך הביעו את דעתם הנוקשה ועודדו אותה להיפרד מבעלה. "גם לך וגם לבת שלך מגיע יותר טוב. אני מקווה שתבחרי להתגרש ממנו ובהקדם האפשרי. ואל תשכחי לדרוש גם מזונות", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר חיזק וכתב: "מצטער שהייתה צריכה לעבור את זה. זו לא אשמתך, אל תענישי את עצמך".