בימנו, עידן האינסטגרם והפילטרים, נשים רבות מרגישות שהן צריכות להתאים את עצמן למודל היופי ויותר ויותר עושות ניתוחים פלסטיים. אנסטסיה פוקרשצ'וק, בת ה-31 מקייב שבאוקראינה, לקחה את עניין הפילטרים כמה צעדים קדימה ובנתה לעצמה את "הלחיים הגדולות ביותר בעולם". אחרי שעשתה ראיון בסוף השבוע האחרון היא עלתה לכותרות וזעזעה את הצופים, אך גם דאגה להציג כיצד הייתה נראית לפני כל השינויים הקוסמטיים. 

לפני שצבעה את השיער לוורוד זוהר, הזריקה לעצמה בוטוקס בלחיים ובשפתיים ועיבתה את הגבות, פוקרשצ'וק הייתה בחורה ברונטית שהשתלבה בטבעיות בנוף. כיום, קשה לפספס את הלוק הצבעוני והפומפוזי של הדוגמנית הצעירה, שדווקא גאה ומרוצה מאוד מהשינוי הקיצוני. "אחרי שעשיתי את הזריקות וראיתי את השינוי בלחיים שלי מיד התאהבתי בהן. אני מבינה שהן נראות מוזרות לאנשים אחרים אבל זה לא אכפת לי", אמרה פוקרשצ'וק בראיון ל-VESA.

לדבריה, הזרקות הבוטוקס יוצאות הדופן חיזקו את ביטחונה וגרמו לה לאהוב את עצמה יותר. "התביישתי בכל חלק בי. אני באמת חושבת שהייתי מכוערת בעבר ולעומת זאת אימא שלי חושבת שהייתי יותר יפה אז. אבל זה לא משנה לי, אני חושבת שאני אקזוטית הרבה יותר", סיפרה. פוקרשצ'וק אוהבת את איך שהיא נראית, וכדי להוכיח זאת היא העלתה תמונה שלהם לפני כל הניתוחים. 

הפוסט של ההשוואה, לפני ואחרי כל ההזרקות, הפך במהירות לוויראלי וזכה לעשרות אלפי לייקים. בעוד חלק אהבו את המראה החדש של הדוגמנית, רבים הביעו ביקורת קשה על ההחלטה "להרוס לעצמה את הפנים". אחד הגולשים כתב: "זה מחריד, למה שתחשבי שזה יפה? את מציגה מודל יופי מזעזע ולא אנושי", בעוד אחר הוסיף: "חבל שככה נשים חושבות שהן נראות טוב יותר. מעבר לעובדה שזה פשוט מסוכן".