בדרך כלל מעריצי בייסבול משתמשי במסך הגדול שמעל המגרש כדי להציע נישואין לבנות הזוג, לאחל מזל טוב או לבשר בשורה מרגשת. גבר אחד, שישב עם בת זוגו בקהל, החליט לנצל את הסיטואציה כדי להיפרד ממנה בדרך הכואבת ביותר. ביום שבת שעבר, בזמן משחק הבייסבול של קבוצת Akron RubberDucks, הוקרן על המסך משפט פרידה קצר וקולע, שהותיר את הקהל המום לגמרי. 

הבחור הצעיר, טים, שפחד להיפרד מבת זוגו פנים אל פנים, החליט לשלם חמישה דולר כדי להקרין את המסר בדרך אכזרית. "אלייזה, מערכת היחסים הזאת נגמרה. טים", נכתב בקצרה על המסך. בזמן ששאר המודעות על המסך היו פרסומות או חסויות כאלו ואחרות, הודעות הפרידה בלטה במרכזן ומשכה את תשומת הלב של הצופים. 

אחת האוהדות המושבעות של הקבוצה, דניאלה מרולנדה, תיעדה את הרגע המביך והעלתה אותו לעמוד הטוויטר שלה תחת הכותרת: "תדמיינו שייפרדו מכם ככה". הפוסט הוויראלי התפשט ברחבי הרשת והגיע על לחברת החדשות 3News, שחקרה לעומק את הנושא. מתאם שירותי הקריאייטיב של קבוצת הבייסבול, ג'ק היינס, אישר את האירוע והסביר כי אותו טים יצר איתו קשר כדי לבצע את המהלך הפוגעני. עם זאת, ערוץ התקשורת לא הצליח לאמת את זהותם של טים או אליסה.