בית חולים בתאילנד, שהוקדש כולו לטיפול בנשאי נגיף הקורונה, עלה לכותרות בימים האחרונים אחרי שנתפסו בו מסיבות סמים, אורגיות פרועות ואירועי אלימות. על פי התקשורת המקומית, איש צוות בבית החולים "Smut Praqan", שעדיף לשמור על עילום שם, דיווח למשטרה על הבלאגן שמתקיים במקום, שמפר את הנחיות הקורונה ומאיים גם על הצוות הרפואי. 

בעקבות התלונה, קציני המשטרה ונציגי המשרד לביטחון פנים במדינה פשט על בית החולים, בו מטופלים כאלף חולי קורונה מאומתים. על פי ערוץ החדשות The Thaiger, על אף שלא נתפסו סמים בלתי חוקיים, המשטרה מצאה קופסאות סיגריות וסיגריות אלקטרוניות, שאינן חוקיות בתאילנד. כמו כן, במצלמות האבטחה של המקום נתפסו החולים, נשים וגברים, נכנסים אל החדרים ומקיימים יחסי מין בקבוצות, על אף כללי הריחוק החברתי. 

בשל איכות צילומי האבטחה אי אפשר היה לזהות את המשתתפים באירוע ולהעניש בהתאם, מה שאילץ את בית החולים לחלק את המקום למחלקות – נשים וגברים. הרשויות הורו על החלוקה והזהירו כי במידה וחולים יתפסו בעבירה על חוקי המקום או המדינה הם יטופלו בהתאם. כמו כן, דווח כי קבוצה קטנה של נציגי המשטרה הוצבה במקום כדי לסייע באכיפה. בנוסף להם גם אנשי צבא מקומיים הצטרפו כדי למנוע אירועי אלימות.