וונר ודונה ג'ונסון, זוג נשוי מיוטה שבארה"ב, החליט לעשות לילדיו בדיקות DNA, סתם ככה, לכיף. שני הבנים של הזוג, בני 14 ו-12, הגיעו לעולם באמצעות הפריה חוץ גופית שעשו הוריהם במרפאת פוריות, אחרי שהתקשו להיכנס להיריון. אחרי שביצעו את בדיקות ה-DNA ההורים היו בהלם לגלות פרט שטלטל את חייהם – לאחד הבנים יש אב אחר. צפו בראיון עם הזוג ג'ונסון אחרי הגילוי המטלטל:

כשתוצאות הבדיקה הגיעו דרך האפליקציה, בני הזוג היו מבולבלים כשגילו שעל אחד מבניהם נכתב כי הוא בעל "אב לא ידוע". בראיון לאתר החדשות ABC4.com, וונר סיפר: "כשהסתכלתי על התוצאות וראיתי שכתוב 'אב לא ידוע' הייתי בשוק, מה זאת אומרת? אני אבא שלו". בדיעבד, התברר כי כאשר השניים היו בתהליך ההפריה נעשה ערבוב בתרומות הזרע, מה שגרם לכך שוונר לא יהיה האב הביולוגי של בנו. 

"היו הרבה רגשות שהציפו אותנו והיינו צריכים להתמודד איתם. הרבה שאלות צפו כמו איך זה קרה, למה ומה עושים עכשיו, אבל מה שבטוח זה לא ישנה את האהבה שלי כלפיו", סיפר וונר. אחרי חקירה קצרה של האירוע, הזוג ג'ונסון הצליח לאתר את האב הביולוגי של בנם ואת בת זוגו, ובימים אלו שני הזוגות נוקטים בצעדים משפטיים נגד מרפאת הפוריות שאישרה את הטעות הגורלית.