כבר נתקלנו באין ספור רעיונות יצירתיים להצעות נישואין, במיוחד כשמדובר בחיילי צה"ל. חלקם בחרו לנצל טקסי סיום מרגשים וחלקם אחרי תקופה ארוכה מחוץ לבית – אבל כמעט תמיד החברים מהמחלקה היו שם כדי לתמוך. הפעם, לוחם ביחידת כפיר נעזר בחבריו למחלקה בנצח יהודה כדי להפתיע את בת זוגו בהצעת נישואין ממש, אבל ממש לא שגרתית. 

View this post on Instagram

A post shared by סיירת (@sayeret_1)

בסרטון שהועלה לעמוד האינסטגרם של sayeret_1 אפשר לראות רכב לבן נוסע בשטח, כשלפתע חבורת חיילים חמושים וממוגנים עוצרת אותו בחשד לזריקת אבנים. חבורת הלוחמים, שלגמרי נכנסה לתפקיד, הוציאה את חברם למחלקה מהרכב באגרסיביות, בזמן שבת הזוג חיכתה בתוכו המומה מהסיטואציה. היא בסך הכל חשבה שהולכים ל"על האש עם חברים". 

הלוחמים, שהתנהגו כאילו מדובר בכל מעצר שגרתי, ביקשו מהגבר לרדת על ברכיו, ומיד אחר כך ביקשה גם מבת הזוג לצאת. ברגע אחד, תא המטען של הרכב נפתח ובתוכו חיכה שלט "האם תינשאי לי?", ומסביבו בלונים עם לבבות. הגולשים נדהמו מהדרך המיוחדת בה בחר הלוחם להציע לבת זוגו נישואין, מההפקה ומרמת המשחק המרשימה של שאר חבריו למחלקה. "זו הצעת הנישואים הכי יפה שראיתי בחיי", כתבה אחת הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "מקורי ומרגש". ולמקרה שתהיתם – ברור שהיא אמרה לו כן!