בקשות מרגשות, יוצאות דופן ומשעשעות במיוחד הוטמנו השבוע בכותל המערבי בטקס המסורתי השנתי שנערך לפני חגי תשרי. את הטקס ערכו מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין ורב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב רבינוביץ'. השניים הטמינו בין אבני הכותל את מאות המכתבים שהגיעו מכל הזרמים והדתות. 

באחד המכתבים, שנשלח על ידי ארון, נער מקלן שבגרמניה, התבקש היושב במרומים "לעשות סוף לקורונה, ולוודא שההורים שלי יקנו לי אייפון חדש ורמקול של חברת JBL".

אישה בשם אומברייה מטקסס שבארה"ב הודתה לאלוהים על חייה ומסרה ד"ש לפיליפ, בן זוגה שנפטר: "תודה שאתה שומר על משפחתי, אלוהים. פיליפ יקירי, קיבלנו את תרנגול ההודו הכי טוב לחג אבל עכשיו אין לי עם מי לריב על החזה של ההודו! כמה אהבת אותו".

סילביה מאקוודור ביקשה: "סלח לי אבי שקיבלתי הרבה טובות ולא הצלחתי לחזור בתשובה. אם תוכל לדאוג לנשמה של בעלי שלמעלה וגם לנו פה למטה". 

אנה, אם חד־הורית מקנדה, ביקשה איחוד במשפחתה וכתבה: "אלוהים, תכניס חברים חדשים לחיים שלי ותאמר למשפחה שיעזרו לי, כי רובנו לא מדברים אחד עם השני ואין לי עם מי לדבר". 

מתנו ממומבסה שבקניה צירף תלוש שכר מעבודתו ומספר שמות וכתובות של גורמים בכירים בממשלה ובמשטרה במדינתו והוסיף כי מדובר באנשים מושחתים.

המכתבים מתקבלים במהלך כל השנה, נשמרים במחלקת אבדות ומציאות של דואר ישראל, וכאמור מוטמנים פעם בשנה בכותל המערבי. 
בעקבות הקורונה תיירים רבים אינם מגיעים לישראל בשנה וחצי האחרונות, ומשלוח המכתבים הוא דרך עבורם להעביר מסר ולבקש בקשות מאלוהים.