ב-8 בנובמבר 1997 דווח בפעם הראשונה על היעלמותו של וויליאם מולד, בן ה-40 מפלורידה, ומאז אבדו עקבותיו. המשטרה המקומית חיפשה במשך שנים אחר הגבר, שיצא ממועדון בו בילה עם חבריו ומעולם לא חזר אל ביתו. באופן מפתיע, התשובה למקום הימצאו של הנעדר התגלתה דווקא בזכות גוגל מפות, שחשף מה עלה בגורלו. 

על פי דו"ח המערכת הלאומית בארה"ב לנעדרים, מולד יצא מהמועדון בסביבות השעה 21:30 והתקשר מיד לבת זוגו כדי להגיד לה שהוא בדרכו הביתה, אך באופן מוזר מעולם לא הגיע. הדו"ח מוסיף כי מולד היה איש שקט ולא שתיין אלכוהול גדול, אלא שבאותו הערב הוא "שתה כמה משקאות בבר". עם זאת, בלילה בו נעלם הוא לא היה נראה שיכור בעיני חבריו. 

אחרי כ-24 שנים, קבלן שאחראי על פיתוח הבנייה באזור הודיע למשטרת פלורידה כי הבחין לגמרי במקרה ברכב ששקוע בתוך אגם קטנטן, דרך הסתכלות על המפה האזורית בגוגל. על אף שהרכב נחשף רק לאחרונה, העדכון האחרון של תצלום המפה התקיים בשנת 2007, אך איש לא נתקל בו עד אז. כשהשוטרים הגיעו למקום, בוולינגטון, הם קבעו כי המצב של המכונית מוכיח כי היא הייתה שקועה מתחת למים תקופה ארוכה. 

אחרי שהרכב הוצא מתוך הבריכה בעזרת מנוף, התגלו בתוכו שרידים שנשלחו לבדיקה רפואית ואושר כי הם של מולד הנעדר. ההערכה של המשטרה היא כי ככל הנראה הגבר איבד שליטה על רכבו ושקע אל תוך המים, שם איבד את חייו. דוברת המשטרה, תרז ברברה, התייחסה לאירוע ואמרה: "אנחנו לא יכולים לקבוע מה קרה לפני שנים רבות כל כך, כל מה שאנחנו יודעים זה שהוא נעלם מעל פני האדמה – ועכשיו הוא סוף כל סוף נמצא".