מדי כמה ימים משתלטת על אפליקציית הטיקטוק מגמה חדשה, שמבקשת מהגולשים לשתף סיפורים מעניינים או לעשות משימות מצחיקות. לאחרונה עלה שורת הטרנדים ביקשה ממשתמשי האפליקציה לשתף סיפורים משפחתיים מפתיעים שהתגלו עם השנים. אישה אחת, שמכנה את עצמה בטיקטוק "BrownSugerBunee30", חשפה כיצד גילתה שלאביה היה אח תאום והם היו מתחלפים בתפקיד ללא ידיעתה. 

אבא מחליף (צילום: טיקטוק)

"יום אחד כשהייתי ילדה הייתי צמאה באמצע הלילה, ירדתי למטה כדי לשתות מים וראיתי את אבא שלי בחוץ מתווכח עם אישה לא מוכרת. דמיינו לעצמכם את הבהלה שהייתה לי כשרצתי חזרה למעלה ונתקלתי באבא שלי", סיפרה משתמשת הטיקטוק. לדבריה, היא לא הצליחה להבין איך אבא שלה נמצא גם בחוץ וגם בפנים, אז היא פשוט בחרה להאמין שהיא חלמה את הכל וחזרה בחזרה למיטה. 

בזווית העין אותה הבת הבחינה שוב מבעד לחלון כי אביה עדיין נמצא בחוץ עם האישה, מה שגרם לה להתבלבל עוד יותר. למחרת בבוקר, משתמשת הטיקטוק ניסתה לספר לאימא שלה, אך היא שכנעה אותה שהכל היה חלום, וכך הכל נגמר – עד שהגיע הטוויסט בעלילה. אחרי שאביה של האישה הלך לעולמו התברר כי היה לו אח תאום ובמשך כל הזמן הם התחלפו וקיימו חיים כפולים. "לאבי קראו פרדי ולאחיו קראו אדי. אבל הם החליפו ביניהם כל הזמן, אז השאלה היא: מי בעצם מת?", היא סיפרה. 

כ-2.1 מיליון גולשים נדהמו מהסיפור ההזוי שהועלה לאפליקציה וחלקם הציפו את הסרטון בשאלות כמו איך האימא לא שמה שבעלה הוא אדם אחר בכל פעם, או מי באמת היה אביה הביולוגי. בצער רב, גם אמה של משתמשת הטיקטוק הלכה לעולמה לפני שנים, מה שהותיר הרבה פינות לא סגורות ושאלות שככל הנראה יישארו לנצח כתעלומה.