סיטואציה הזויה התרחשה במהלך שידור חי בתוכנית אירוח ראיונות בחוף השנהב, בסופה המנחה הושעה מתפקידו. המראיין, איב דה מבאלה, הזמין לתוכנית שלו אנס מורשע כדי לדמות בפריים טיים אונס של דוגמנית שביצע. במהלך הקטע דה מבאלה ביקש מהאורח להציג מול המצלמות כיצד ביצע מעשים מגונים בדוגמנית מקומית, בגינם הוא הורשע ונכנס לכלא. צפו בראיון המחריד עם האנס מחוף השנהב: 

במהלך השידור המנחה שאל את האורח "האם הקורבנות נהנים מזה", שאלה שזעזעה את הצופים והעלתה את הנושא לדיון. במהלך הראיון עלו עוד שאלות כמו "איך הוא בוחר את קורבנותיו" ו"האם הוא מעדיף אותן רזות או שמנות". הפרק זכה לגינוי נרחב לאחר השידור, שהגיע עד למועצת התקשורת העצמאית של חוף השנהב. בעקבות השידור הקשה, הוחלט כי דה מבאלה יושעה ל-30 יום ונכתב בהצהרה כי "בקטע היה שימוש בשפה מגונה, גינוי של מקרה אונס ותקיפה וזלזול בכבודן של הקורבנות בפרט ונשים בכלל".

ערוץ התקשורת ששידר את הראיון, Nouvelle Chaine Ivoirienne, התנצל על המקרה והסיר את הפרק האחרון שהיה עתיד להיות משודר ביום שישי. אחרי ההשעיה דה מבאלה פרסם את התנצלותו ואמר: "אני מצטער בכנות שזעזעתי את כולם. בסך הכל ניסיתי להעלות את הנושא למודעות. מבקש סליחה על כל מה שנאמר או נעשה במהלך התוכנית ומתנצל בעיקר בפני הקורבנות".