בני הזוג מצפון הארץ נישאו לפני חמש שנים, הספיקו להביא ילד לעולם ושניהם עובדים במפעל הייטק גדול במרכז הארץ. על אף היציבות המשפחתית והכלכלית, אירוע אחד יחסית זניח הוביל את הבעל לנקוט בצעד דרמטי, בעקבותיו האישה דרשה גט. לפני מספר חודשים, בעיצומו של ויכוח סוער בין הזוג הנשוי, האישה החליטה שלא להצטרף לבעלה לארוחת שישי אצל הוריו. הבעל ניסה לשכנע את אשתו "לרדת מהעץ" אך זו התעקשה, לכן הוא לקח איתו את בנם הפעוט ויצא לארוחה. 

עם שובו של הבעל ביום שלמחרת, נמשך הוויכוח. על פי עורכת הדין שרין סולן, המייצגת את הבעל, הוא טען בפניה: "כשיש ארוחת שישי והוריי או הוריה מבקשים לראות את הנכד אנחנו תמיד פועלים בהבנה. אנחנו עובדים יפה, מרוויחים המון, קנינו דירה ומכוניות ואנחנו נהנים מכל רגע, אבל חשוב גם שההורים שלנו יוכלו ליהנות מהנכד שלהם". 

מרוב עצבים על הסיטואציה והעקשנות של האישה, הבעל החליט לעשות מעשה קיצוני ומכר את טבעת האירוסין משובצת היהלומים שרכש עבורה ב-12 אלף שקלים. האישה הבינה מה התרחש רק כאשר חיפשה את הטבעת שלה ולא מצאה אותה, אז הבעל הניח בפניה את שובר המכירה. בתגובה לאירוע האישה טענה: "הצעד האלים הזה מבחינתי הביא לסיום הקשר בנינו". עו"ד סולן הסבירה כי לא הייתה כאן אלימות, אלא ניסיון לזעזע, והציגה את דבריו של הבעל: "זה היה צעד מחאתי שנועד לפגוע בה, בדיוק כמו שהיא פגעה בי כשסירבה לבוא איתי להוריי". 

הפער בין בני הזוג רק הלך וגדל ככל שהצעדים הפכו קיצוניים יותר, מה שהוביל את האישה להתעקש על גירושין ואף לסרב להליך הגישור. "כנראה שבמקרה הזה מכירת הטבעת וסירוב האישה ללכת לארוחה הם לא הסיבה היחידה לרצונה להתגרש", הבהירה עו"ד סולן והמליצה לשניים למצות את הליך הגירושין ולהיפרד.