פויוקי קונו, חובבת צניחה חופשית בת 13 מיפן, התאהבה בצניחה חופשית כשעברה לגור באוסטרליה בשנת 2018 לצורכי לימודים. התחביב המיוחד של הנערה הצעירה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחייה, עד כדי כך שהיא למדה לעשות פעלולים מרשימים, ואפילו הצליחה לשבור שני שיאי גינס אחרי שלשוה חודשי אימון ותרגול מפרכים. 

קונו נכנסה למתקן מנהרת הרוח בסייטאמה שביפן ב-23 ביולי והצליחה לשבור שני שיאים: הראשון כשעשתה 78 סיבובים של 360 מעלות בדקה אחת והשני כשעשתה 60 סיבובים אופקיים באותו הזמן. לדבריה, היא התאהבה לגמרי בתחביב לפני כעשרה חודשים וסיפרה לשיאי גינס העולמי: "זו הייתה תחושה חדשה לגמרי והתמכרתי. מאז לא הצלחתי להפסיק". 

לדבריה היא החלה להתחרות בתחום באוסטרליה ואף זכתה במקצה הסגנון החופשי לילדים, מה שעודד אותה להמשיך ולפתח את עצמה בתחום הצניחה. כיוון שהענף לא מפותח מאוד ביפן, קונו הייתה נוסעת על בסיס קבוע לאימונים ותחרויות בחו"ל, אך הקורונה אילצה אותה להפסיק כיוון שהשמיים נסגרו למעבר בין מדינות. "לא יכולתי להתחרות יותר והביטחון העצמי שלי ירד, כמעט ויתרתי על הכל", היא סיפרה. 

נקודת המפנה של קונו הגיעה כאשר המאמן שלה, מר קוביאשי, החליט לעבוד איתה על כמה שיאי עולם, אחרי שזיהה בה את הפוטנציאל. בת ה-13 החליטה לקחת על עצמה את האתגר כחיזוק לביטחון העצמי ולהראות לאחרים שצניחה יכולה להיות ספורט מהנה. היא חזרה על התנועה שוב ושוב, התאמנה ימים ארוכים ולבסוף הבינה שהיא יכולה לעמוד בזה. כשנציגי שיאי גינס הגיעו לבחון אותה, קונו הפציצה בביצועים עוצרי נשימה, שזיכו אותה בתואר המרשים כמחזיקת שיא גינס.