כשאנו רוצים להחמיא לאדם על היותו חכם יוצא מגדר הרגיל, אנו בדרך כלל נגיד לו שהוא "ממש איינשטיין" או "חכם כמו סטיבן הוקינג", אך ילדה אחת בת 10 הוכיחה שהיא אפילו טובה יותר מהשניים הללו. אדרה פרז סאנצ'ס, שחיה במקסיקו, הצליחה להשיג 162 נקודות במבחן ה-IQ שלה, שעל פי ההערכה הוא גבוה בשתי נקודות מזה של שני הגברים החכמים ביותר שחיו אי פעם. 

מגיל שלוש סאנצ'ס כבר יודעת לקרוא, החלה להרכיב פאזלים מסובכים בני 100 חלקים ולמדה מתמטיקה. בימים אלו, הילדה כבר לומדת לשני תארים – אחד בהנדסת מערכות והשני בהנדסה תעשייתית עם דגש על מתמטיקה. בזמן שרוב הילדים משחקים בבובות או צופים בטלוויזיה, סנאנצ'ס מעדיפה לבלות את זמנה הפנוי בלימוד הטבלה המחזורית, אחרי שפרשה מלימודיה בבית הספר שממש לא התאימו לרמה שלה כבר כשהייתה בת 8. 

כשהיא עובדת בגיל כל כך צעיר על להגשים את עצמה ולממש את הפוטנציאל השכלי שלה, סאנצ'ס שמה לעצמה כמה מטרות יוצאות דופן. בראיון לאתר החדשות Daily Star, הצעירה סיפרה כי היא חולמת להיות אסטרונאוטית, לטייל בחלל ואפילו ליישב את מאדים. בינתיים עד שתצליח לממש את כל השאיפות, סאנצ'ס מייצגת את אוניברסיטת Universidad CNCI שבמונטריי ובמסגרת התפקיד הרצתה על חורים שחורים באירוע שערך המכון לאומנות ותרבות של טיחואנה.