ילדה בת 11 מפלורידה הפכה לגיבורה בכל רחבי ארה"ב, אחרי שהפגינה אומץ ותושייה כשקפצה אל תוך בית בוער כדי להציל את חיית המחמד של שכניה. מקנזי ג'נקינס הצעירה ישבה על הנדנדה בחצר ביתה בקייפ קורל, כשלפתע הבחינה בעשן סמיך עולה מהבית שממול. בלי לחשוב פעמיים, הצעירה התקרבה אל הבית, וכששמעה קול נביחות של גורה קטנה בת חצי שנה היא החליטה לזנק פנימה ולסכן את עצמה כדי להציל את חייה. 

לפני שקפצה פנימה, ג'נקינס הקטנה לא שכחה להתקשר למשטרה המקומית ולכוחות כיבוי האש, שהגיעו תוך דקות ספורות. לרוע המזל, כשהצעירה נכנסה היא שמה לב שראשה של הכלבה תקוע בין שני סורגים, מה שמנע ממנה לחלץ אותה בכוחות עצמה ולחכות לצוות החילוץ. לבסוף, כוחות כיבוי האש של קייפ קורל הצליחו להיכנס אל תוך הלהבות ובזכות תיאור מדויק של ג'נקינס לשחרר את הכלבה הלכודה. 

 אחד מאנשי צוות החילוץ, אנדראה שוך, התראיין בתום האירוע לחברת החדשות Fox News וסיפר: "למרבה המזל הצלחנו להציל את הגורה בקטנה. בהתחלה היא הייתה מעולפת ולא הגיבה כשמצאנו אותה אך אחד מאיתנו קירר אותה ונתן לה חמצן והיא התעוררה עוד לפני שהצלחנו להשתלט על השריפה אפילו". לדבריו, נוכחותה של בת ה-11 הייתה מכרעת בסיפור, שכן האש הייתה יכולה להתפשט ולגרום להרס רב אף יותר.