גם אצלנו בישראל, בעיקר בערים הגדולות, אפשר להיתקל בהפגנות של מתנגדי חיסוני הקורונה, שקוראים לאזרחים שלא לקבל את מנת החיסון מטעמי אידיאולוגיה – אך בצרפת העניינים יצאו משליטה. בעיצומה של הפגנה של מתנגדי חיסונים בעיר טולוז שבצרפת, שהתקיימה אתמול (שבת), החל עימות סוער ואלים בין תומכי החיסונים למתנגדיהם. צפו בעימות האלים בין מתנגדי ותומכי חיסוני הקורונה:

עימות אלים בין מתנגדי לתומכי חיסוני הקורונה בצרפת (צילום: רויטרס)

בזמן שהמפגינים הלכו ברחובות העיר עם כרזות המגנות את החיסון ואת תעודת הבריאות של צרפת, שהיא בעצם כמו התו הירוק שלנו, תקפו אותם קבוצה של עשרות אנשים. בתיעוד שהועלה ברשתות החברתיות ופורסם בסוכנות הידיעות רויטרס, אפשר לראות את שתי הקבוצות מכות זו את זו במקלות ובאגרופים, כאשר באחת הסיטואציות אפשר אפילו לראות גבר בועט באישה כשהיא שוכבת על הקרקע חסרת אונים. 

בתקרית המזעזעת והאלימה המשתתפים לא בחלו באמצעים והשתמשו בכל מה שנקלע לדרכם – מקלות, דגלים ואפילו קביים של אחד הנוכחים. כדי לפזר את ההתקהלות שיצאה משליטה השוטרים השתמשו בגז מדמיע והרחיקו את השתי הקבוצות. עם זאת, הרוח החזקה שהייתה במקום גרמה לגז להתפשט ופגעה גם בכמה עוברי אורח שהיו בסמוך למקום האירוע. 

ניקולה מרסייה, עיתונאי Hors-Zone שתיעד את האירוע, סיפר לרויטרס כי המפגינים נראו מופתעים מהתקיפה, שהותירה לפחות שלושה פצועים כאשר אחד מהם במצב קשה והובהל לבית החולים המקומי. כמו כן, על פי משרד הפנים בצרפת, כ-121 אלף אזרחים השתתפו בהפגנות נגד החיסונים בכל רחבי המדינה.