פיטר שרלטון, בן ה-47 מאוסטרליה, מילא מספר כרטיסי לוטו של חברת ההגרלות TattsLotto והופתע לגלות שהצליח לשלשל לכיסו 896,511 דולר אוסטרלי (כ-2.1 מיליון שקלים). אחרי שהמזל הכה בו כל כך חזק והוא זכה במקביל דרך כמה כרטיסים שונים, שרלטון החליט לעשות מעשה לא שגרתי וחילק את הכסף שלו לכל מי שזקוק לו. כך התגלגל המזל של שרלטון:

הרגיש את המזל, מילא לוטו וזכה בכל הקופה (צילום: טיקטוק)

הכל התחיל כששרלטון השאיר את האולר האהוב על דודו על גג מכוניתו, לפני שהחל בנסיעה של כשעה בחזרה לביתו. כשהגיע אל היעד הוא התרגש מאוד לגלות שהאולר עדיין מונח על הרכב ואפילו פרסם בעמוד הטיקטוק שהוא מנהל יחד עם בתו שהוא מתכוון להמשיך לבדוק האם המזל איתו. לאחר שרכש שלושה כרטיסי לוטו, שרלטון חיכה מספר ימים והופתע לגלות שהרוויח סכום מטורף. צפו בסיפורו המדהים של פיטר שרלטון: 

"סרקתי את הכרטיסים דרך האפליקציה ופתאום הופיע מישהו שהודיע לי שאני המנצח הגדול", סיפר שרלטון לתוכנית My Big Story. באי אמון האב החליט למחוק את האפליקציה ולהוריד אותה שוב כדי להיות בטוח שהוא אכן זכה בפרס, וההודעה עדיין נשארה. אחרי שכל הכסף הועבר לחשבונו של שרלטון, הוא החליט להשתמש בכסף למטרות טובות יותר וחילק אותו לאחרים. "התחלתי בלשמור כסף לבני משפחתי וחבריי ומשם עברתי לקהילה הרחבה. אני לא מרגישה בנוח לשמור את הכסף הזה לעצמי, אז לא עשיתי את זה", סיפר והוסיף: "הרגשתי הרבה יותר בנוח לדעתי שעשיתי כמה מעשים טובים למען אחרים".