סרטון טיקטוק שעלה לפני כשלושה ימים כבר הצליח להטריף את הרשת עם מאות אלפי צפיות, במסגרתו צעירה שיתפה את כל הכביסה המלוכלכת את משפחתה – והסיפור הזה ידהים גם אתכם. דיאנה בת ה-23 חשפה בעמוד שלה מול כל משתמשי האפליקציה כי אביה בגד באמה עם חברתה הטובה ביותר. אחרי שהסרטון התפוצץ ברשת החברתית, דיאנה העלתה חלק שני עם כל הפרטים הכי ג'וסים. צפו בסרטון הוויראלי:

צעירה גילתה שאביה מנהל רומן עם חברתה הטובה ביותר (צילום: טיקטוק)

דיאנה סיפרה כי היא עבדה במשרה מלאה בעסקי המסעדנות המשפחתיים, בזמן שהייתה תלמידת תיכון שלמדה בצורה אקסטרנית. החינוך הביתי והעבודה עם המשפחה מנעו מהצעירה להכיר חברים חדשים במהלך חייה, מה שמסביר את העובדה שחברתה הטובה ביותר הייתה גדולה ממנה בשלוש שנים. לצורך העניין, דיאנה החליטה לתת  לחברתה לשעבר שם בדוי, "גרטשן", לפני שהחלה את השתלשלות העניינים המפתיעה. חלק 2 - הרומן של האב עם החברה הטובה ביותר של בתו:

חלק 2 - השתלשלות העניינים (צילום: טיקטוק)

"למעשה ידעתי שאבא שלי בוגד באמי עוד לפני שידעתי שזה עם החברה הכי טובה שלי", פתחה דיאנה והוסיפה: "אימא שלי גילתה שאבא שלי בוגד בה והיא גרמה לו לספר לנו שהוא עשה 'משהו רע', אך לא ידענו מה". בהמשך דיאנה אמרה כי אינה יכולה להצביע על הסימנים הקטנים שחשפו את האמת, אבל הם היו שם ממש מעבר לפינה. היא אפילו טענה שהיו מספר אנשים במהלך חייה שניסו להסביר לה שגרטשן מתראה עם אביה, אך היא פשוט סירבה להאמין. 

הכל התפוצץ כשאמה של דיאנה הבינה בדיוק מי המאהבת הסודית של בעלה, נכנסה אל מקום המסעדה המשפחתית וחשפה את האמת מול כולם. דיאנה סיכמה את הסיפור כשהסבירה לגולשים שמי שבוחר לבגוד, יעשה זאת בכל מצב, וכדי להוכיח את זה היא חשפה תמונות של אמה. "אימא שלי מהממת, אבל אם אבא שלי החליט שהוא בוגד הוא היה עושה זאת ככה או ככה", אמרה דיאנה. לבסוף, בת ה-23 סיפרה כי היא ואביה לא בקשר כבר שלוש שנים, מאז הרומן הסודי, וכי אמה פורחת ונשואה באושר לגבר אחר.