אחד הסרטונים הוויראלים שמסתובבים ברשתות החברתיות בימים אלו מציגים סיטואציה שוברת לב, במסגרתה גבר החליט לעשות מחווה רומנטית לאהובתו ולהציע נישואין, אך התגובה שלה לא הייתה כפי שציפה. חברתו הטובה של בן הזוג, אליס פארקס תיעדה את הרגע, שאמור היה להיות מרגש מאוד, אך קיבל תפנית בעלילה.

הצעת הנישואין קיבלה תפנית בעלילה (צילום: טיקטוק)

הגבר הנרגש החליט לכתוב על הרכב של זוגתו בעזרת ספריי ורוד שיורד במים את הכיתוב "התינשאי לי?". כשהצעירה יצאה מהבית, חיכה לה על הרצפה בכניסה שלט ועליו היה כתוב "יש לי הפתעה", בעקבותיו הוא עצם לה את העיניים בעזרת ידיו והוביל אותה אל הרכב. תוך כדי שהשניים מתקדמים לכיוון מקום ההצעה, האישה הסבירה לבן זוגה שאין לה הרבה זמן כי היא מאחרת לעבודה ושהיא ממהרת, אך זה לא מנע ממנו להמשיך בשלו. 

בן הזוג מלא בציפייה, העמיד את חברתו אל מול הרכב והורה לה להמשיך לעצום עיניים, בעוד הוא התמקם מאחוריה וכרע ברך. ואז... הצעירה פקחה את עיניה ונחרדה לגלות את הכיתוב על הרכב, שלדבריה יעכב אותה בעבודה. "אתה רציני? זה היה נראה לך רומנטי? עכשיו אני אצטרך לעצור בשטיפת המכוניות ואני גם ככה מאחרת לעבודה", רטנה האישה, מבלי להתייחס בכלל לעובדה שכרגע בן זוגה הציע לה נישואין. 

בת הזוג חסרת הרגישות נכנסה לבסוף לרכב תוך שהיא זורקת באוויר: "אם יפטרו אותי זה על אחריותך", ונסעה מהמקום. אין לדעת מה הייתה התגובה אחר כך של בן הזוג, אך חברתו הטובה פארקס, ששיתפה את הסרטון העמוד הטיקטוק שלה הסבירה לגולשים שהצעירה לגמרי שברה לגבר את הלב. הגולשים נדהמו מההתעלמות המוחלטת מהמחווה, שגם אם יצאה קצת עקום המשמעות מאחוריה יותר חשובה.