משחר ההיסטוריה בני האדם רדפו וחיפשו חיים על כוכב אחר, אך ייתכן שחייזרים שהגיעו מכוכב נוגה חיו מתחת לאף שלנו כל הזמן. על פי המדענים באוניברסיטת אימפריאל שבלונדון נמצאו בצואה של פינגווינים ג'נטו, הנפוצים מאוד באיי פוקלנד, שרידי כימיקל בשם פוספין הקיים רק על הכוכב שנמצא כ-38 מליון ק"מ מכדור הארץ. 

ד"ר דייב קלמנטס, שלוקח חלק במחקר, התראיין לאתר החדשות Daily Star וסיפר: "אנו לא יודעים איך הכימיקל הנדיר הזה הגיע למערכת העיכול של הפינגווינים. אחת ההשערות היא שהם מייצרים אותו בעצמם, מה שאומר שייתכן שהפינגווינים הגיעו במקור מכוכב אחר". כמו כן, החוקרים ומערכת נאס"א, סבורים כי מידע זה יוכל לשפוך אור על צורות חיים אחרות, שיעזרו לזהות את סוגי האורגניזמים הקיימים בכוכבי לכת אחרים. 

פרויקט המחקר הוא שיתוף פעולה בין נאס"א, סוכנות החלל האירופית וסוכנות החלל הקנדית, שעובדות קשה למצוא הוכחה חותכת לקיום חייזרים ממינים שונים. מנהל התוכנית, גרגורי ל.רובינסון, הסביר בראיון: "מדובר בשליחות מופת המסמלת התגלמות של התמדה ונחישות. בזכות המאמץ של הצוות המסור שלנו הצלחנו להתגבר על מכשולים טכניים, כמו גם אתגרים שצצו בזמן מגיפת הקורונה".