צוותי החיפוש בארה"ב פקדו את הפארק הלאומי הגרנד קניון, במטרה לחפש אחר אדם שדווח כנעדר. באופן לא צפוי, גופתו של אדם בשם סקוט וולש, שעקבותיו אבדו בסביבת הפארק כבר בשנת 2015, התגלתה במפתיע. הבגדים של וולש השתלבו בצורה מושלמת עם הסביבה, הגופה הייתה מונחת בזווית כמעט בלתי נראית ואחרי שנים שמשפחתו לא ידעה מה עלה בגורלו – התבררה האמת. צפו בדיווח של אתר החדשות New Today: 

דוברת הגרנד קניון, ג'ואל בירד, סיפרה: "זה קורה כאן מדי פעם במהלך חיפושים שאנחנו נתקלים בדברים שלא ציפינו להם, אך הגופה של סקוט וולש הפתיעה גם אותנו". לדבריה, צוות החיפוש הגיע למקום כדי לאתר אדם בשם גאבור ברצ'י-טומסקאני, אזרח הונגרי שחי בהונג-קונג. כבר בסוף יולי האחרון התייר דווח כנעדר, אחרי שמכוניתו אותרה בחניון הסמוך לפארק ובמזל, גם גופתו של טומסקאני נמצאה כ-130 מטרים משם.

על פי ההשערות, שני המטיילים הנעדרים איבדו את חייהם כשנפלו מגובה, אך הגופות עדיין נמצאות בבדיקה נכון לזמן כתיבת שורות אלו. "העובדה שוולש נמצא הייתה מקרית, הוא לא היה על הכוונת שלו ואפילו לא ידענו שהוא אבד פה לפני שש שנים", טענה בירד. על פי הדיווחים, הפארק לא קיבל אף דיווח לאורך השנים על היעדרותו של וולש, וגם נכון לעכשיו הפארק טרם הצליח לאתר את משפחתו כדי להודיע על הימצאו. 

כמו כן, בימים אלו נרשמו עוד כשמונה נעדרים, שככל הנראה איבדו את חייהם בפארק הלאומי לאורך העשור האחרון.