חושבים שלכם יש את העבודה הכי גרועה? ברשת החברתית אנשים משתפים את כולנו בדברים שכנראה לא היו מגיעים לתודעה ציבורית לעולם, ומה לעשות שבעולם יש גם מנקי זירות פשע? כן, זה מקצוע אמיתי. משתמש הטיקטוק @biggieclean הוא אחד כזה, והוא משתף מדי פעם חלקים מעניינים מהעבודה שלו. באנו בשביל הניקיון, נשארנו בשביל הרחמים.

@biggieclean

Another day in the life :) let me know how you guys like these videos and what y’all wanna see in the future. ##work ##dayinmylife ##cleaning ##job

♬ I Love U, Pt. 2 - Panthurr

אילו מחזות משוגעים עולים לערוץ שלו (אנחנו מזהירים מראש - לא לבעלי לב חלש): מכתמי דם על שטיח של זירת רצח במלון מפוקפק ועד תולעים שהצטברו במקרר של בית שבו חיו מכורים לסמים. עם זאת, לא נראה שהבחור שונא את העבודה שלו בכלל, להפך, הוא מאוד אוהב אותה. עד כדי כך, שלמרות התוכן הלעיתים מזעזע שעולה לעמוד שלו, הגישה החיובית שלו גרמה לערוץ שלו לתפוח למימדי ענק. נכון להיום עוקבים אחריו כ-3 מיליון משתמשים.

ניקיון (צילום: Pixabay)
ניקיון (צילום: Pixabay)

@biggieclean לא מפחד להיכנס לשירותים מוכתמים בדם ולנקות אותם (כמובן תוך שימוש בציוד מגן המתאים לאירוע), ותוך כדי לקריין בקול מרגיע באילו חומרים הוא משתמש כדי להסיר את החלקים הקשים יותר. לא אחת הוא מציין בסרטונים שלו שאמנם הדברים האלה קשים לצפייה, אבל מישהו חייב לעשות אותם.

@biggieclean

I really do like my job. Even tho chick Fila would pay me the same amount. ##dayinmylife ##cleaning ##satisfying ##satisfaction ##work

♬ original sound - Biggie Clean

אבל הוא לא עוסק רק בזירות פשע, המשתמש המדהים הזה עוסק גם בניקוי בתים של אגרנים כפייתיים, ולעיתים אף עושה זאת בהתנדבות מתוך עזרה והתחשבות באנשים שלטענתו פשוט צריכים "הכלה ואהבה". "אני משתדל לא לשפוט אנשים שמגיעים לתנאי מחייה כאלה, כי כולנו בני אדם, ולכולנו מגיעה הבנה", הוא שיתף את עוקביו באחד מהסרטונים, ולנו לא נשאר אלא לדמוע מהתרגשות.

חומרי ניקיון (צילום: אילוסטרציה: אינג אימג')
חומרי ניקיון (צילום: אילוסטרציה: אינג אימג')

@biggieclean

Me whenever I eat gluten 😵‍💫 ##hotel ##cleaning ##satisfying ##dayinmylife ##vlog ##clean ##cleantok

♬ original sound - Biggie Clean