במשך שלושה ימים גור בן שבועיים, בשם סארו, הוחזק בידיו של החוטף על עמודי החשמל בכפר לסטרי פוטרה שבמלזיה. כשהתושבים הבחינו בסיטואציה חריגה ברחובות הם מיד ניסו להציל את הגור הקטנטן, אלא שאז התברר מי הוא אותו החוטף הלא שגרתי – קוף פרא. אחרי מאמצים רבים לגרום לחיה לשחרר את הכלב, הרשויות התערבו להצילו. צפו בתיעוד מתוך האירוע: 

לדברי התושבים, הקוף היה חלק מכנופיה הידועה באזור בגניבת מזון מבתים, אך הופתעו לגלות שהקופים יודעים לגנוב גם בעלי חיים אחרים כשהבעלים לא נמצאים בבית. תחילה, ככל שהגיעו יותר תושבים לעזור הקוף נבהל והחל לרוץ ולהיעלם בתוך הג'ונגל כשהגור הקטן בידיו. רק אחרי שלושה ימים של חיפושים הקוף שב לאזור המגורים כדי לגנוב עוד אוכל, ולא שכח להביא איתו את חברו על ארבע החדש. 

"הגור היה נראה עייף ונראה שהקוף לא פגע בו, הוא פשוט נשא אותו איתו לכל מקום שהלך", תיארה שרי ליי, אחת מהנוכחות באירוע, והוסיפה: "הוא היה נראה כאילו הוא מתייחס לגור כאל חבר שלו או התינוק שלו. מוזר מאוד". לדבריה, אחרי שהתושבים נכשלו בהצלת החיה לבדם, הם קראו לכוחות ההצלה שיעזרו להבריח את הקוף, אך יגרמו לו להשאיר מאחוריו את הכלב – מה שהצליח.