אחרי שנים תחת הטייטל של "החברה הכי טובה של פריס הילטון", ניקול ריצ'י היא כבר לגמרי ידוענית בפני עצמה, ומעניינת לא פחות. השבוע, ריצ'י חגגה את יום הולדתה ה-40 עם חברים שהקיפו אותה, וגם דאגו לה למסיבה מפתיעה, ואיך אומרים? אין חגיגה בלי עוגה. בשיא האירוע, כשהכוכבת התכופפה לכבות את הנרות ולבקש משאלה, השיער הפזור שלה החל לעלות באש. צפו בתקרית המבהילה: 

מה שאמור היה להסתיים בחגיגה מצחיקה ונחמדה, קיבל תפנית מפתיעה כשהשיער של ריצ'י, משני הצדדים, החל להתלקח. אחרי כמה שניות מבהילות, וצרחה אחת של בהלה, היא הצליחה להתמודד בגבורה מול הלהבות וכיבתה אותן באמצעות ידיה. על אף הפדיחה, ריצ'י זיהתה את פוטנציאל הלייקים על פוסט מהסוג הזה, ומיד מיהרה להעלות אותו לעמוד האינסטגרם שלה, שם הוא צבר למעלה ממיליון וחצי צפיות תוך שמונה שעות בלבד. 

ריצ'י, או בשמה המלא ניקול קמיל אסרוודו, גדלה בקליפורניה אחרי שעברה להתגורר בגיל שנתיים אצל הזמר המפורסם ליונל ריצ'י. בשנת 2003, הצעירה הצטרפה לחברת הילדות שלה פריס הילטון לתוכנית מציאות בשם "החיים הפשוטים", בה השתיים טיילו ברחבי ארה"ב ו"ירדו אל העם".  בהמשך, ריצ'י פיתחה את הקריירה שלה לכיוונים שונים כמו דוגמנות ומשחק, ואפילו כתבה רומן אוטוביוגרפי בשם "האמת אודות יהלומים".