כמעט ואין מי מאיתנו שלא ראה את הפנים האלה בעבר, אלה המופיעות על אריזת חטיף השוקולד קינדר שכל ילד אוהב. אחרי כמעט 30 שנה שקינדר השתמשו בפרצופו של גונטר אורינגר, שהיום עובד כמפיק סרטים בגרמניה, בשנת 2005 פניו של ילד אחר נבחרו לככב על חפיסת השוקולד ונצרבו לנו בזיכרון. השנים עברו ואותו הילד גדל להיות גבר נאה וחסון עם שיער גולש – וכך הוא נראה היום: 

View this post on Instagram

A post shared by joshbateson (@joshbateson)

למקרה שמעולם לא שמעתם את השם, לילד המופיע על אריזת השוקולד קוראים ג'וש בייטסון, הוא חי בלונדון שבבריטניה ולאחרונה חגג את יום הולדתו ה-25. בשנת 2019 בייטסון העלה לעמוד האינסטגרם שלו, שמונה כיום כ-118 אלף עוקבים, תמונה שלו עם החטיף האהוב שפוצצה את הרשת. הגולשים נדהמו לגלות שהילד יפה התואר שהופיע על אריזת הקינדר, גדל להיות גבר מרשים לא פחות. 

View this post on Instagram

A post shared by joshbateson (@joshbateson)

בייטסון הצעיר, שכבר ממש לא ילד או רק פנים יפות, סיים לאחרונה את לימודיו בפוליטיקה ויחסים בינלאומיים, ועד שיגיע הג'וב הגדול הוא מתפרנס לבנתיים מדוגמנות. כחלק מעבודותו, בייטסון שיתף פעולה עם מותג הנעליים טומס ועם המותג הקנדי זווטי. על אף תקופת הקורונה, עמוד האינטסגרם של "ילד הקינדר" מעיד דווקא על חיים מהנים ומלאי בילויים, שלגמרי מותאמים לגבר בן 25 שרוצה לטרוף את העולם.