תקופת הקורונה לא הייתי פשוטה עבור רבים מאיתנו, אך חלק מהמשפחות חוו אותה קשה עד כדי פירוק. אצל זוג מצפון הארץ, שנשוי כבר למעלה מ-25 שנה, סוגיית החיסונים עלתה על הפרק וגרמה לסכסוך רציני בין הבעל והאישה. בזמן שבמשך חודשים הבעל מובטל, כיוון שהוצא לחל"ת ולא שב לעבודתו, האישה המשיכה במשרתה. לאחרונה, סירוב האישה להתחסן יצר קרע במשפחה, והקורבנות הראשיים בסיפור הם הילדים, שמצאו את עצמם במרכז הסכסוך בין הוריהם. 

עו"ד שרין סולן, המייצגת את הבעל, שמעה ממנו על הדרמה המשפחתית, שנגרמה כתוצאה מתופעה הנפוצה בלא מעט בתים או מקומות עבודה בתקופה האחרונה – "סרבני החיסונים". אז מה עושים במקרה בו מדובר בפרנסת המשפחה, שגם ככה מתקיימת רק ממשכורת אחת? "הגוף בו אשתי עובדת הורה לכל העובדים שלא מתחסנים להמשיך את עבודתם מהבית, אלא שהיא קיצצה כ-50 אחוז את ההכנסה", סיפר הבעל. לדבריו, המשכורת של האישה בלבד לא תצליח לכלכל את הבית, שכן הוא מובטל כבר כשנה אחרי שלא הוחזר לעבודתו כשף. 

"הייתי מוכן להשלים עם זה שהיא לא מתחסנת אם היה לה נימוק הגיוני. הכל נשמע לי מופרך ומלא בתיאוריות קונספירציה", טען הבעל. לעומת זאת, האישה עומדת על שלה וטוענת להגנתה כי לא תתחסן גם אם הדבר יוביל לפיטוריה או לגירושין. "אני גמרתי לרצות את כל העולם. אני לא מתחסנת לא ראשון, לא שני ולא בכלל. אני יודעת לשמור על עצמי ואותו דבר שלושת ילדיי", טענה האישה בבית הדין. 

אחרי הסכסוך בין בני הזוג הסלים, נושא חיסוני הילדים של השניים עלה הפרק. "שאשתי תעשה מה שהיא רוצה, רק שתעזוב את הילדים, הם עוברים שטיפת מוח מהבוקר עד הערב. אוכלים בנפרד, ישנים בנפרד – הבית התפרק. אני רק מנסה למצוא עבודה ולהציל את המשפחה אבל בתחום שלי זה קשה", הסביר הבעל חסר האונים. כמו כן, עו"ד סולן טענה  כי השניים מחויבים לעבור הליך גישור, אך ככל הנראה המשבר הזוגי החל עוד הרבה לפני כן ולהערכתה הנישואים יגיעו לקיצם תוך שבועות ספורים.