שדה התעופה הגדול ביותר ביפן, "נריטה" הסמוך לעיר טוקיו, נכנס לעוצר המראות למשך כרבע שעה, והסיבה לכך הזויה לגמרי. אחד הטייסים, שהיה בדרכו לעלות על מסלול ההמראה, הבחין בצב קטן ואיטי שהתמקם במרכז הדרך. כדי למנוע את הפגיעה בזוחל הזעיר, הטייס עלה מול הבקרה האווירית וביקש לעכב את הטיסה עד לפינוי הצב, כאשר אחריו עמדו וחיכו להמראה עוד ארבעה מטוסים. צפו בצב הקטן שגדל לבלאגן גדול:

צב קטן נעמד במרכז המסלול ועיכב את ההמראה (צילום: רויטרס)

כשהוא אינו מודע לבלאגן הגדול שיצר, הצב במשקל 2.1 ק"ג ובאורך 30 ס"מ, יצא לשוטט בנמל התעופה ביום שישי האחרון בסביבות השעה 11:30 בבוקר. כתוצאה מהטיול, חמישה מטוסים נאלצו לעמוד כ-15 דקות, בזמן שצוות המקום נערך לפינוי הצב וחיפש עוד חיות על שעשויות היו להיקלע למסלול. 

צב קטן עיכב שדה תעופה שלם (צילום: צילום מסך מתוך רויטרס)
צב קטן עיכב שדה תעופה שלם (צילום: צילום מסך מתוך רויטרס)

אחד המטוסים שהמתין ב"נריטה" היה מטוס איירבוס A380 של חברת התעופה All-Nippon Airways. מה שמיוחד במטוס הזה היא העובדה שהוא מכוסה כולו בתמונות של צבי ים, מה שבאופן הומוריסטי תוכנן להיראות כמו קבוצת צבי ים עפה לשמיים. הציור, שהוצג לראשונה ביולי בשנה שעברה, נועד לחגוג את קו הטיסות החדשות מיפן להוואי, שם צבים נחשבים כחיה קדושה. 

בראיון של דובר חברת התעופה עם התקשורת המקומית הוא סיפר: "בהוואי צבי ים נתפסים כחיות בעלות מזל טוב, אנו מקווים שהצב הזה שהגיע לצפות בהמראה יסמן עבורנו עתיד מזהיר". כמו כן, בסיום הסצנה הדרמטית בנמל הצב נלקח לביטחון, שם הוא עורר עניין רב אצל גורמי התקשורת.