מקדונלד'ס היא אחת מרשתות המזון המהיר הגדולות ביותר בעולם, אך אם מעולם לא עבדת באח מהסניפים כנראה שכל תהליך ההכנה נשאר בעינייך בגדר תעלומה. הודות למשתמש הטיקטוק סטיבן פטולה, שעובד בסניף שבבעלות הוריו, נחשפו כמה מהסודות הגדולים ביותר של מקדונלד'ס – למשל איך נראה מסך ההזמנה, כיצד מכינים את ההמבורגר ומדוע לקולה יש טעם אחר. כך נראה מסך ההזמנה בסניף מקדונלד'ס:

הסודות של מקדונלד'ס נחשפים (צילום: טיקטוק)

בעמוד הטיקטוק הוויראלי @patulafamilymcdonalds, שמונה מאות אלפי עוקבים, פטולה בחר לשתף את הצופים שלו בסודות המסחריים של רשת המזון המצליחה בעולם. בכל אחד מהסרטונים שהועלו לעמוד, ויש לא מעט כאלה, העובד התייחס לשאלה אחרת ששאלו הגולשים וסיפק את כל התשובות. באחד הסרטונים, פטולה התבקש לשתף כיצד נראית הקופה של העובדים שלוקחים את ההזמנה, והעלה סרטון בו הוא מציג כיצד כל פריט מהמוצרים של מקדונלד'ס מופיע על המסך. 

כך אורזים לנו את ההמבורגר של מקדונלד'ס (צילום: טיקטוק)

בסרטון אחר, העובד חשף כיצד הוא מרכיב מדי יום את ההמבורגר האהוב של החברה, כאשר כל אחד מהמצרכים כבר חתוך ומוכן רק להתיישב בין שתי הלחמניות. "כשאתה עובד כל כך הרבה שנים במקדונלד'ס כמוני, יש לך כבר שיטות", אמר פטולה, בעודו מציג את דרך האריזה המעניינת שבה הוא משתמש לפני הוצאת ההזמנה ללקוח. בהמשך, העובד נשאל בנוגע לטעם של הקולה בסניפי החברה והסביר כי הקולה נשמרת בתוך מיכלי אלומיניום, שם היא נשמרת לפני ההגשה ללקוח. לדבריו, הקולה במקדונלד'ס מורכבת ממים מוגזים וסירופ, מה שמסביר את הטעם הייחודי. 

בנוסף לכך, פטולה חשף עוד אין ספור מהתשובות לשאלות שרובנו שאלנו את עצמנו בעת ביקור ברשת, כמו מה הוא הפריט הכי פחות מוערך, האם בארוחות הבוקר של מקדונלד'ס משתמשים בביצים אמיתיות והאם העובדים מקבלים אוכל בחינם. יש כל כך הרבה שאלות וכל כך הרבה תשובות, ואנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד של סטיבן פטולה כדי לשמוע את כל הפרטים.