אישה בת 28 שם צ'לסי בראון, שעובדת כמעצבת פנים, נהנית במסגרת תפקידה לסחור בשווקים עתיקים כדי למצוא פריטי וינטג' וריהוט מיוחד. עם הזמן, בראון החלה להתעניין גם באלבומי תמונות ישנים, מה שהוביל אותה לתחביב חדש בו היא מחפשת את האנשים שבתמונות כדי להחזיר להם את המזכרות הישנות. להפתעתה, אלבום תמונות אחד שנרכש בשוק המקומי בניו יורק, חשף את ההיסטוריה המשפחתית של בראון בעצמה. צפו במסע החיפוש של צ'לסי:

אלבום תמונות ישן מהשוק חשף היסטוריה משפחתית מפתיעה (צילום: טיקטוק)

אלבום התמונות שרכשה מעצבת הפנים היה מלא בצילומים מחופשת קיץ משפחתית משנת 1927, והיא החליטה לנסות להתחקות אחר האנשים שבתמונות. כיוון שבאלבום הופיעו תחילה רק שמותיהם הפרטיים של המצולמים, בראון פנתה לאביה לעזרה ויחד השניים פנו אל מפקד האוכלוסין המקומי של שנות ה-30 במאה ה-19. כחלק מהחקירה, הצעירה הבחינה כי הרכב ה-DNA של האנשים שאיתרה דומה מאוד לשלה, מה שחשף את האמת ההזויה – מדובר בבני משפחתה. 

"גיליתי שיש לי עוד משפחה בעולם. אני כל כך שמחה שמצאתי אותם ועכשיו אנחנו שומרים על קשר באמצעות מיילים". לרוע המזל, בראון גילתה שהאיש שיצר את האלבום הלך לעולמו בשת 2003, אך היא יצרה קשר עם בן דודו והעבירה לו את האלבום המשפחתי. 

כמו כן, בראון החזירה כ-200 עתיקות לבעליהם במהלך חייה. בראיון לאתר החדשות Daily Mirror היא סיפרה: "אבא שלי הוא גנאלוג וראיתי אותו כל חיי עוזר לאנשים במציאת המורשת שלהם ובהשלמת חלקים מההיסטוריה המשפחתית שלהם. כיוון שאני מטיילת הרבה בשוק הפשפשים כאב לי לראות את כל הירושה המשפחתית והתמונות ששוכבות יתומות בתוך קופסא". לדבריה, היא החלה לתחזק את התחביב ולשתף פעולה עם אביה, בתקווה לאחד כמה שיותר משפחות עם ההיסטוריה.