סיטואציה מבהילה נתפסה בעדשת מצלמת אבטחה בבית פרטי, כאשר נמר אימתני פלש למרפסת ונאבק באישה מבוגרת. נירמלאדבי סינג, בת ה-55, נלחמה באומץ מול החיה המפחידה באמצעות מקל ההליכה שלה. קשה להאמין, אבל התקרית הלא נעימה נגמרה בניצחון מוחץ של המבוגרת, שהצליחה להבריח את הנמר מחצר ביתה. צפו במאבק בין האישה לנמר: 

אישה מבוגרת נאבקה בנמר באמצעות מקל הליכה (צילום: רויטרס)

סינג ישבה על הכיסא במרפסת שבביתה בעיר מהרשטרה שבצפון הודו, כשלפתע משום מקום התקרב הנמר. ברגע הדרמטי אפשר לראות את החיה משוטטת בחופשיות לפני שהיא מתקרבת לאישה מאחור לאט לאט. לפתע, הנמר זינק ישר אל האישה, שנפלה אחורה מכובד הנמר והחלה לנופף במקל ההליכה שלה כדי להרחיק את הנמר.

תוך שהנמר טופח על פניה של סינג עם כפות רגליו, היא הצליחה לפגוע בו במכה אחת חזקה והנמר התרחק לאחור. בדיוק לפני שהגיעו שכניה של סינג ששמעו את קריאות העזרה שלה, הנמר נמלט מהמקום והשאיר את האישה חבולה מאחור. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, סינג סבלה משריטות בפניה, במרפק, בזרוע, בגב וברגל, אך למרבה המזל כל הפציעות היו קלות. "מהסרטון וסימני התקיפה אפשר לראות שהתקיפה נעשתה בידי נמר צעיר", הסביר גאנג'אן הייר האחראי על הביטחון האזורי. לדבריו, הרשויות הורו לשומר היערות הראשי ללכוד את החיה.