הסיפור הזה כאילו לקוח מסרט הוליוודי שובר קופות, אלא שהוא קרה ממש כאן בישראל. מדובר בבני הזוג בעשור השישי לחייהם, שהצליחו לגדל משפחה לתפארת, עם שלושה ילדים וחמישה נכדים. השנים הארוכות יחד והמשפחה המגובשת לא מנעו מהשניים להתייצב השבוע, בנפרד, בפני עורכי דין ולדרוש הליך גירושין – והכל בגלל כסף. 

האישה סיפרה לעורכת דינה, שרין סולן, כי בעלה הוא איש נדל"ן העוסק גם בייבוא יהלומים, כך שהזוג חי ברמת חיים גבוהה מאוד. "יש לנו את אחד הבתים הכי יפים וגדולים בישראל, לרשותנו נכסים בכל הארץ, בברצלונה, לונדון ופרנקפורט. בקיצור לא חסר לנו דבר ובנינו הכל יחד", טענה האישה, שעובדת כרואת חשבון במקצועה. יחד עם זאת, היא סיפרה כי אחד התיקים הגדולים במשרדה הוא של בעלה, כיוון שהוא מהמר כפייתי ושחקן פוקר מקצועי שלוקח חלק בטורנירים בין לאומיים. 

בחלק מהטורנירים בהם לקח הבעל חלק הוא היה מרוויח סכומים אדירים, ואילו בחלקם הוא היה מפסיד ובגדול. האישה סיפרה כי במשחק הפוקר האחרון בעלה הפסיד מיליון דולר, מה שלא היה מפריע לה אלמלא הוא היה מתחיל להעיר לה על צורת החיים שבחרה. "הוא התחיל להיכנס לי לכיס, לספור את זוגות הנעליים שאני רוכשת ולהגביל לי את כרטיס האשראי", טענה האישה. לעומת זאת הבעל הסביר: "אשתי צריכה לדעת לשים לב להתמכרות שלה לקניות. היא לא מתרגשת ממכונית אחת, היא רוצה שלוש. היא מסוגלת להוציא על עצמה מאות אלפים בחודש". 

מצד אחד, האישה הדגישה את כמויות הכסף הגדולות שבעלה מפסיד במשחקי הימורים, אך מצד שני הבעל התלונן על כמויות הכסף שאשתו מבזבזת בשופינג. בגלל מעמדם הרב, ובעצת עורכי הדין, נקבע כי בני הזוג ינסו מהלך אחר והוחלט כי יחיו בהפרדה בדירתם המפוארת לתקופה של כחצי שנה, ורק לאחר מכן יחליטו אם הם ממשיכים בהליך הגירושין, שעלול להיות יקר מאוד.