כלבים רבים עוזרים מאוד לבעליהם בכל מיני תחומים, כמו למשל כלבי נחייה שעוזרים לעיוורים, כלבים שמלווים אנשים עם פוסט-טראומה ולאחרונה אפילו גילינו שכלבים יכולים לאבחן קורונה. עם זאת, כלב אחד הצליח להדהים את הטיקטוק אחרי שהפגין יכולות מדהימות לזהות האם רמת הסוכר בדם של בעליו גבוהה מידי. 

כלב סוכר: חיית המחמד שמצילה את בעליה כל יום מחדש (צילום: טיקטוק)

בכל פעם שהאישה הסוכרתית חוצה את רף רמת הסוכר המסוכנת בגופה, הכלב קורי מתפקד מיד לעזרה. באחד מהסרטונים שהועלה אפשר לראות את קורי נעמד מול בעליו ומתחיל בריקוד קטן בסיבובים שנועד להתריע בפניה. אז אתם בטח שואלים את עצמכם איך הכלב מצליח לזהות את רמת הסוכר של בעליו – קורי משתמש בכישוריו המאומנים לזהות הבדל בין ריחות מסוימים, כך ברגע שהוא מפעיל את חוש הריח המוגבר שלו הוא מצליח לזהות אם רמת הסוכר בדם נמוכה או גבוהה. 

כדי להוכיח את הצלחתו של קורי, בעליו מציגה לגולשים את מד רמת הסוכר האלקטרוני שלה, שמאשר את הסימנים שהציג הכלב. הצופים בטיקטוק בהחלט התרשמו מהכישורים המדהימים של קורי, ובמיוחד מהדרך המקסימה בה הוא בוחר להפגין אותם בפניה. "הוא כלב כל כך טוב! את אישה ברת מזל שיש לך מלאך כמוהו ששומר עלייך", כתבה אחת הגולשות שכבר התאהבו בקורי, בעוד אחר הוסיף: "הוא מדהים. לא סתם אומרים שכלב הוא חברו הטוב של האדם".