תוכנית בערוץ TLC האוסטרלי כבר חשפה בפנינו אין ספור סיפורי מין הזויים לגמרי, אך המקרה הזה הצליח להציב רף חדש. אישה בשם קריסטין רצתה לחגוג לבעלה את יום הולדתו בדרך שלא תשכח, לכן היא החליטה לכסות את גופה בבלונים כשהיא בעירום מלא ושכבה על המיטה בציפייה ללילה סוער. לצערה, בדיוק בעיצומו של האקט האינטימי היא החלה לחוות התקף אלרגיה, ואתם לא תאמינו מה עורר את המצב הרפואי. צפו בקטע מתוך התוכנית "סקס הוביל אותי לחדר המיון": 

בראיון קריסטין סיפרה כי מיד אחרי שהיא ובעלה שון סיימו את יחסי המין הפרועים החלו לצוץ תסמינים שונים. "הגרון שלי החל להיסגר, לא הצלחתי לנשום והיו לי הרבה תסמינים של אלרגיה. הבנתי שמשהו קורה לי", סיפרה קריסטין. לא עברו שניות והיא התמוטטה ואיבדה את ההכרה, מה שגרם לשון להוביל אותה במהירות לבית החולים לטיפול. 

תחילה, קריסטין הניחה שהיא אלרגיה ללטקס ממנו עשויים הבלונים, אלא שהרופא הסביר כי הבלונים היו עשויים מניילון כך שהלטקס לא יכול להיות הסיבה לאלרגיה החמורה. על פי הרופאים, התגובה האלרגית הייתה חייבת להיות קשורה בחומר כלשהו שהיא בלעה ונכנס אל תוך גופה, מה שמיד הוביל לפתרון הבעיה – קריסטין אלרגית לזרע של בעלה. 

"אפילו לא ידעתי שזה אפשרי מבחינה ביולוגית. איך זה הגיוני שאני אלרגית לבעלי?" אמרה קריסטין ל-TLC. כמו כן, הרופאה כרמלה יומטוביאן הסבירה: "אחרי ההריונות המערכת החיסונית של האישה נשחקת כדי לא לדחות את ההתפתחות התינוק ברחם, כך שבפרק זמן זה אפשר לפתח רגישות יתר לגורמים חיצוניים. במקרים נדירים מאוד נוזל הזרע יכול להיות האלרגן החדש שהמטופל פיתח אליו רגישות יתר". 

במקרים כאלה, ד"ר יומטוביאן הסבירה כי קיימות מספר שיטות להתגבר על הסיטואציה הבעייתית. הרופאה המליצה שימוש בקונדום כדי למנוע מגע של הזרע עם העור, או לקיחת כדורים אנטי אלרגניים כדי להצליח לקיים יחסי מין. במקרים של כניסה נוספת להיריון אין מנוס מהפריה חוץ גופית.