הגבלות הקורונה ברחבי העולם גרמו לחתונות רבות להתבטל או להידחות, בשל הנחיות הריחוק החברתי שהגבילו את האירוע או סגירת השמיים שהשאירו את בני המשפחה רחוקים. זוג אחד מניו יורק, שרצה להתגבר על ההגבלות ולקיים את האירוע, החליט לחצות גבולות (תרתי משמע), וקיים את טקס הנישואין במיקום לא שגרתי. צפו בטקס החתונה בין שתי המדינות: 

בני הזוג בריאן וקארן ריי, מדריכי סקי שחיים יחד בקאדיוויל, החליטו לערוך את הטקס ממש על גבול ארה"ב-קנדה כדי שבני משפחתה של קארן, ובייחוד סבה וסבתה, יוכלו להגיע. כיוון שהמעבר בין המדינות נאסר במטרה למנוע את הפצת הנגיף, חלק מהאורחים עמדו מצידו האמריקאי של הגבול, בעוד החלק האחר בצידו הקנדי. "הם הסבא והסבתא היחידים שלי שחיים ושהכרתי אי פעם, היה לי חשוב מאוד שהם יהיו שם איתי ויראו את הרגע המאושר ביותר בחיים", סיפר קארן. 

כדי שיוכלו להוציא את הרעיון לפועל בריאן יצר קשר עם חבר מהילדות, שהצטרף לפני שנים למשמר הגבול ושירת במעבר קנדה. אותו החבר, שכבר לא היה בתפקיד, דאג ליצור קשר עם העובדים במקום וארגן את אזור מעבר הגבול "ג'יימסון" כך שמכל אחד של הצדדים האורחים יוכלו להרגיש חלק מהיום המיוחד. "התרגשנו מאוד מהאירוע, לא ראיתי את סבא וסבתא שלי לאורך כל המגיפה וזה בהחלט היה רגע שלא אשכח", סיכמה קארן בהתרגשות.