מכירים את ההרגשה הזאת ביום כיפור שפתאום הכל מתנתק ואין איך לתקשר עם העולם? אז אתמול בערב (שני). אחרי למעלה משבע שעות בהן שלוש הרשתות החברתיות הכי מצליחות בעולם,  אינסטגרם, פייסבוק וואטסאפ, קרסו ואילצו אותו אשכרה להתקשר, הכל חזר לקדמותו – חוץ מחשבון הבנק של מארק צוקרברג. ברשתות החברתיות שדווקא כן הצליחו לעבוד, כמו טוויטר או טיקטוק, הגולשים לא היו יכולים שלא להתייחס לסיטואציה או לנצל אותה לטובת לקצת הומור. 

כשרק הטיקטוק שרד (צילום: טיקטוק)

הראשונה לעקוץ את הקולגות שלה לעולם האפליקציות הייתה טוויטר, שמיד עם תחילת התקלה העולמית צייצה בעמוד הרשמי: "שלום, ליטרלי לכולם". התגובות לציוץ לא איחרו להגיע, כמובן גם מהעמודים הרשמיים של וואטסאפ או אינסטגרם, שקפצו להגיד שלום מחשש שיחשבו שנעלמו מהעולם. אחרי הפוסט הראשון, זה כבר היה בלתי נמנע שהרשת תוצף בבדיחות מצחיקות על המצב ה"אפוקליפטי" שיצא משליטה. 

רבים מהגולשים השתמשו ברפרנסים לסדרות הכי מדוברות של התקופה, כמו "משחק הדיונון" שכיכב בבדיחות בהן הסמלים של האפליקציות הפכו למשתתפי המשחקים. אך החלק הכי טוב היה דווקא הסלבס שלנו המקומיים ששיתפו את ברשתות שכן עבדו את תגובתם לאירוע. אביב גפן לדוגמה שיתף שיחה מצחיקה עם אמו, בה הוא החליט לנצל את הסיטואציה ולמתוח אותה. אז בלי להרבות במילים, הנה לקט הבדיחות הכי טובות שמצאנו ברשת על הקריסה של שלוש האפליקציות:

View this post on Instagram

A post shared by MizterBlitz! (@mizterblitz)