כלב בשם ג'ספר סובל ממצב נוירולוגי הגורם לשרירי הפנים שלו לסגת לאחור, כך שבכל זמן נתון הוא נראה כאילו הוא מחייך. המקלט לבעלי חיים "פרונט סטריט" בו הוא חי, העלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון של הכלב המקסים בו אפשר לראות את ג'ספר חי בסביבת חבריו. צוות המקלט מקווה שהסרטון המרגש יצליח למצוא לכלב בית חם ואוהב. 

על הסרטון נכתב: "הכירו את כלב המחסה שלא יכול להפסיק לחייך", לפני שהוסבר: "לג'ספר יש מצב רפואי שמשפיע על עצבי הפנים שלו וגורם להם לחזור אחורה בחיוך מתמיד. לצערנו זה לא נוח לו וגורם להרבה עוויתות. הוא אמנם נראה שמח מבחוץ אבל לא כך הוא מרגיש". צוות המטפלים ציין כי העלויות לטיפול בג'ספר הן יקרות מאוד, אך הוא ממשיך לקוות להעניק לו חיים טובים. 

היילי ווה, רכזת המידע לציבור, התראיינה לרשת התקשורת CBS וציינה כי מטרתם לגרום לג'ספר להיות מאושר ובריא. "אני חושבת שכל מי שרואה את הכלב הזה מחייך באופן מיידי. זה בערך הדבר הראשון שאתה מבחין בו כשאתה רואה אותו", היא סיפרה. לדבריה, במידה ולא יקבל את הטיפול הדרוש ככל הנראה שג'ספר לא יחזיק מעמד, אך התקווה היא למצוא לכלב המתוק בית חם ומשפחה שתדאג לכל צרכיו הרפואיים.