פוליטיקאי פופוליסט, שמעוניין להיבחר לנשיאות דרום קוריאה, החליט לפתוח בקמפיין יוצא דופן ו"לקנות" את הקולות של בוחריו. כדי שיוכל לזכות בתפקיד, המועמד הו קיונג-יאנג בן ה-71 החליט לחלק לכל אזרח במדינה 100 מיליון וון (כ-270 אלף שקלים). בנוסף, הוא מנסה להרשים את האזרחים וטוען כי ביכולתו לרפא אנשים ולהעביר אנרגיה רק באמצעות קשר עין, או לרחף מעל האדמה באמצעות כוח המחשבה. 

על אף שלא הצליח לזכות בנשיאות בשני הסבבים הקודמים, ואפילו פעם אחת נכלא על הונאת בחירות, קיונג-יאנג בטוח שהפעם הוא יעשה זאת. על פי האסטרטגיה החדשה, כל אזרח שמלאו לו 18 יקבל את הסכום הגדול, ובמידה והוא באמת ייבחר בכל חודש הוא יחלק עוד כ-1.5 מיליון וון (כ-4,000 שקלים). המועמד בחר להיאחז בדרך זאת כדי להרשים את הבוחרים, אך בעיקר כי אין עוד אף אדם אחר שמתמודד לתפקיד והציע כסף. 

במרכז האג'נדה הרדיקלית של קיונג-יאנג עומדת המטרה לעצור שחיתות פוליטית רחבה, בטענה שזה לא שאין בדרום קוריאה כסף, אלא שהממשלה גונבת את האזרחים. "אני בא לתפוס אותם", אמר באחד הנאומים. אחד מתומכיו של קיונג-יאנג, נהג מונית בשם קים, התראיין לאתר החדשות South China Morning Post, והסביר: "כל הפוליטיקאים בממשלה הנוכחית מגיעים ממשפחות עשירות ויוקרתיות, אך האנשים האלה לא יודעים מה זה להיות במעמד נמוך. הו קיונג-יאנג הגיע משם בדיוק כמונו". 

עם זאת, על אף הטענה שהמועמד הגיע ממשפחה קשת יום, העיתון Chosun Ilbo העריך את שוויו הנקי בכ-36.4 מיליארד וון, שהם קצת יותר מ-99 מיליון שקלים.