מטוס מסוג ססנה 172, שגרר אחריו כרזה מרגשת עליה כתוב "האם תתחתני איתי שנטל?" המריא מעל פארק דיפה שבמונטריאול, קנדה, כחלק מהצעת נישואין. הסיטואציה, שהייתה אמורה להיות יפיפייה ומרגשת, הסתיימה באסון נוראי כאשר הטייס איבד שליטה והתרסק באתר. הטייס, ג'יאן פיירו צ'ימבלה, הובהל אל בית החולים הסמוך במהירות, אך בצער מותו נקבע טרם הספיק להגיע. צפו בתיעוד מקום ההתרסקות: 

דוברת המשטרה המקומית, ורוניקה קומטואה, הסבירה במסיבת עיתונאים: "אדם אחד מת באירוע ואילו אדם נוסף הועבר לבית החולים במצב יציב". לדבריה, החוקרים טרם קבעו את סיבת התאונה והם מתכננים להעביר את ההריסות של המטוס שנשארו במקום למעבדה מיוחדת באוטווה כדי לפענח מה הוביל להתרסקות. "עדיין לא שללו שום אופציה. צריך לבחון הכל מקרוב", הסביר דובר מועצת הבטיחות של קנדה, כריס קרפסקי.

הזוג שהיה אמור להתארס בסיטואציה, ששמם לא פורסם, סיפרו כי גובה המטוס באוויר היה מלכתחילה נראה מוזר. "זה לא היה נראה כמו הגובה הרגיל של מטוס כזה עם כרזה. גם בקושי הצלחנו לקרוא מה היה כתוב", סיפרו השניים. כמו כן, ראש עיריית מונטריאול, ולרי פלאנטה צייצה בעמוד הטוויטר שלה כי היא "עוקבת אחר ההתפתחויות בעקבות ההתרסקות", ואף הביעה את תנחומיה למשפחת המנוח.