דולי ודייזי סימפסון, בנות ה-25 מסטוקטון שבקליפורניה, הן תאומות לא זהות שהחליטו לעשות הכל כדי להידמות זו לזו. אחרי שכבר עשו מספר רב של ניתוחים פלסטיים, אתמול (שלישי) השתיים הופיעו בתוכנית This Morning לצד אימן כריסטינה, כדי לדון בהחלטה לעבור ניתוח אחד נוסף ויוצא דופן. האחיות סיפרו כי בכוונתן לעשות ניתוח לאיבר המין שלהן כדי שיוכל להיות זהה עד כמה שאפשר. צפו בריאיון עם התאומות המנותחות: 

בראיון בתוכנית המנחה פיליפ סקופילד שאל את הבנות מה הן צריכות לעשות כדי להיות הכי דומות שאפשר, וזה הייתה התשובה: "אנו לא נוכל לשנות את מבנה העצמות שלנו כך שלהיות זהות לגמרי לא נוכל להיות, אך אנחנו דואגות לעשות כמיטב יכולתנו. כשאנחנו הולכות למנתח אנחנו מבקשות ממנו להשיג את אותה התוצאה בדיוק אצל שתינו". 

לדבריהן, סדרת הניתוחים שלהן התחילה כשדייזי החליטה לעשות חומצה היאלורונית בשפתיים, ומיד אחריה גם דולי. אחרי שהן הבינו שהן אוהבת את התוצאה, השתיים החליטו לנסות לחשוב מה עוד הן יוכלו לשפץ וקפצו על ההזדמנות. עם הזמן כל אחד מהתאומות עשתה ניתוח אף, ניתוח חזה ומתיחת פנים. 

כשנשאלה בראיון השאלה המתבקשת: "למה שתעשו את זה?", הבנות סיפרו כי הן לא באמת מחפשות להיראות דומות זו לזו, אלא לחזק את הביטחון העצמי שלהן. "שתינו היינו חסרות ביטחון והתחלנו לאהוב את עצמנו יותר אחרי הניתוחים. התמיכה שאנחנו מקבלות אחת מהשנייה עודדה אותנו להמשיך ולרצות להפוך לדומות יותר ויותר", סיפרה דולי.