רגע עוצר נשימה תועד על ידי מאט רייט האוסטרלי, כוכב קבוע בתוכנית בערוץ נשיונל גיאוגרפיק Outback Wrangler, אלא שהפעם במקומו הופיע בנו בן השנתיים. בתוכניות של רייט הוא נוהג להציג למצלמה כיצד הוא מתמודד מול חיות אימתניות כמו נחשים גדולים או תנינים, אך כעת הוא נחוש להעביר את כישוריו לבנו בנג'ו, בכך שאפשר לו לשחק עם נחש גדול באורך שני מטרים. צפו בבן השנתיים עם הנחש: 

בסרטון שהועלה לעמוד האינסטגרם הוויראלי של רייט אפשר לראות את בנג'ו הפעוט, שבקושי הולך, משחק עם הזנב של הנחש המסוכן. הקטנצ'יק, לבוש בחולצה של הספארי, תועד כשהוא מושך בחוזקה את הנחש, בזמן שאביו מעודד אותו: "משוך אותו אחורה! אל השיחים! משוך!". בנג'ו הקטן, שהקשיב להוראות אביו, גרר איתו את הנחש אל הדשא בלי פחד והשתלט על המצב. 

הגולשים ההמומים לא האמינו כשהם ראו ילד כל כך קטן נאבק בנחש הגדול, ולא הצליחו להשאיר אדישים לסיטואציה. "הילד הזה הרבה יותר גיבור מהרבה אנשים שאני מכיר", צחק אחד הגולשים, בעוד אחר שיבח אותו וציין כי הוא מזכיר לו את סטיב ארווין, חובב הטבע שכונה "צייד התנינים". כמו כן, על פי הדיווחים צוין כי הנחש בסרטון הוא ככל הנראה פיתון זית, שהוא הנחש השני בגודלו ביבשת אוסטרליה.