בוג'י הכלב הפך בימים האחרונים לכוכב הכי גדול בטורקיה, אחרי שמיזם חדש בכיכובו עקב אחריו בכל רחבי הבירה איסטנבול. ווטרינרים חובבי בעלי חיים החליטו לצייד את כלב הרחוב בשבב קטן המאתר את מיקומו של בוג'י, במטרה לראות לאן המסע שלו יקח אותו. אחרי שעלה על רכבות, החליף אוטובוסים והלך קילומטרים ארוכים, הכלב עבר 18 ק"מ מרתקים. צפו במסע של בוג'י ברחבי טורקיה: 

מסעות בוג'י בטורקיה (צילום: רויטרס)

בחודש שעבר נפתח לראשונה חשבון הטוויטר על שמו של בוג'י, שכבר צבר עשרות אלפי עוקבים שסקרנים להישאר מעודכנים לגבי המסע של הכלב. הפוסטים בעמוד של בוג'י מכילים תמונות שלו עם הנוסעים במטרו, כשהוא מחכה בתחנת הרכבת או ישן בין הרגליים של העוברים והשבים. 

עלילות בוג'י בטורקיה (צילום: רויטרס)
עלילות בוג'י בטורקיה (צילום: רויטרס)

אם דאגתם לשלומו של הכלב, שהסתובב תקופה ארוכה, אז שתדעו שדווקא יש מי ששמר עליו לאורך כל הזמן. עומאר טסקארה, מנהל התפעול של תחנת המטרו באיסטנבול, לקח על עצמו את הטיפול בבוג'י וסיפר: "הוא כלב רגוע, שליו ומאוד אוהב בני אדם". לדבריו, השבב שהיה על בוג'י עזר למטפליו גם לאתר אותו כדי להבין האם הוא רעב או צמא, וכך הם יצרו קשר עם האנשים שהיו סביבו שידאגו להעניק לו את צרכיו. 

הנוסע עבדול קאדיר ילצ'ין התראיין לערוץ התקשורת TRT World ואמר: "אני חושב שהעובדה שבוג'י מסתובב כאן איתנו במטרו מביאה שמחה. הוא גורם לנו לחייך". נוסע אחר, מוסטפה קאיה, אמר: "אני מקווה שחייו יהיו ארוכים והוא ימשיך להסתובב בנינו ברכבות".