לכל קבוצת חברים יש מילת קוד שנועדה לסמן גבר או אישה שמוצאים חן בעיניהם, מבלי שהוא או היא ידעו. דיילת האוויר אל.ג'יי חשפה בפודקאסט Confessions on the Fly (וידויים באוויר), כי גם לה ולעמיתיה הדיילים יש קוד סודי הנועד לאותת מתי הם מתעניינים בנוסע אטרקטיבי על הטיסה. לא בטוח שכל הדיילים משתמשים בשיטה, אבל אם אתם במקרה שומעים אותם מדברים לידכם על ארוחת ערב - כנראה שאתם המנה העיקרית.

אל.ג'יי סיפרה: "לעמיתה שלי ולי היה קוד כזה שהייתי שואלת אותה 'מה תרצי לאכול הערב?'. היא הייתה עונה 'איטלקי' או משהו אחר, ואני הייתי משיבה 'לא, אני לא ממש בעניין של זה' או אם מישהו לוהט היה עולה לטיסה, הייתי משיבה 'כן, אני בהחלט ארצה כזה הערב". אל.ג'יי מודה שכדי לסמן לעמיתיה שהיא בעניין של גבר שעלה לטיסה, היא הייתה מתייחסת אליו כארוחה אותו היא תשמח לסעוד הערב. היא הוסיפה: "כשמישהו באמת חמוד עלה לטיסה, הייתי אומרת 'אה כן, אני בהחלט רוצה מה שזה לא יהיה - איטלקי למשל - לארוחת ערב'".

אל.ג'יי סיפרה גם שעמיתה, טוני, סייע לה להשיג מספרי טלפון מנוסעים שמצאו חן בעינייה: "לאחר שטוני קיבל את המסר הסודי, כשהנוסע הגיע לחלק האחורי של המטוס כדי להתפנות, הוא היה מתחיל לדבר איתו, רק כדי לחמם את האווירה בשבילי ואז הייתי קופצת פנימה לשיחה וטוני היה ממשיך לחזית המטוס כדי לאפשר לנו לשוחח. ככה השגתי את המספר שלו".

בפרק אל.ג'יי סיפרה גם שאם נוסע מעוניין באחת מהדיילות, ממש לא מומלץ להתחיל איתן בזמן שהן מעניקות שירות לנוסעים. היא סיפרה: "זה מאוד מביך... אם אתה רוצה למשוך את תשומת ליבנו, תהיה נחמד ואדיב. זה חוק מספר אחד". היא הוסיפה: "תגידו בבקשה ותודה. אם תשאלו אותי איך עבר היום שלי, אני מיד אוריד את המחסומים, כי אף אחד לא פונה אליי אם זה לא כדי לבקש דיאט קולה או משהו כזה. תהיו נחמדים, תשאלו לשלומי ואז אני כבר אדאג לשים לב אליכם".