מריה פיליפ הייתה על טיסה לקוצ'י שבדרום הודו, כשלפתע הרגישה ירדת מים שבישרה על לידתה. האם לעתיד הייתה בסך הכל בחודש השביעי להריונה, לכן הלידה הלא צפויה תפסה אותה לא מוכנה על המטוס רחוק מביתה. אנשי צוות חברת התעופה Air India הצליחו להשתלט בצורה מדהימה על הסיטואציה, כשאספו שני רופאים וארבע אחיות שהיו על הסיפון והצילו את המצב. 

הסיטואציה המרגשת, שהתרחשה ב-5 באוקטובר בשעות הבוקר המוקדמות, החלה זמן קצר אחרי שהמטוס המריא משדה התעופה של לונדון. בדיוק כשהיו בשטח האווירי של בולגריה האישה ההריונית החלה לחוות את ירידת המים וצירי לידה, בעקבותיהם החלה לידת התינוק הפג. כדי להקל על המצב, הרופאים והאחיות שהיו על המטוס אספו כריות, שמיכות ובגדים כדי לרכך את מקום הלידה, בעוד המטוס נערך לנחיתת חירום. 

כיוון שכבר עברו את שדה התעופה של בולגריה, הטייס נאלץ לשהות עוד קצת באוויר ונחת בשדה התעופה של פרנקפורט שבגרמניה, שם חיכה צוות רפואי מקומי שהעביר את האם הצעירה והתינוק לבית החולים להמשך טיפול. פיליפ ובנה הפעוט נשארו בגרמניה, בזמן שהמטוס ושאר הנוסעים חידשו את הטיסה, שנחתה בהודו כשש שעות אחרי הזמן המשוער. 

מחברת Air India נמסר: "אנו גאים בצוות שלנו ומצדיעים לרופאים שהיו על הסיפון וטיפלו ביולדת. המטוסים שלנו מאובזרים היטב כדי להתמודד עם אירועים מהסוג הזה והפקידים של החברה נמצאים בקשר עם המשפחה כדי לספק את כל התמיכה הדרושה. בקרוב האם והתינוק הקטן יחזרו איתנו הביתה. שאלוהים יברך את התינוק בחיים בריאים וארוכים".