בסירטון טיקטוק ויראלי שנצפה כבר קרוב ל-7 מיליון פעמים נראית התגובה של קייסי, תלמידת קולג', שלכאורה תפסה את החבר שלה בוגד בה עם השותפה לחדר שלה. במקום לכעוס או לבכות, @catcha_case פרסמה בעמוד הטיקטוק שלה סרטון בו היא נראית עומדת ליד המיטה בה השניים ישנים ערומים ומחובקים זה בזרועות זו. ברקע לתיעוד הוויראלי, שנצפה למעלה מ-7 מיליון פעמים, מתנגן השיר "אל תבטחי באף נ***" של הרפארית קיה, שבעצם אומר: "טיפשה, איך את יכולה לדעת שהוא לא ידפוק את החברה הכי טובה שלך ואת אחותך?". 

תפסה את בן זוגה עם השותפה שלה (צילום: טיקטוק)

מכיוון שבסרטון לא ניתן לזהות את הפרצופים של הזוג הישן, והחבר הבוגד לא מופיע בשום סרטון קודם שלה - מגיבים רבים הטילו ספק באמינות הסיפור וטענו שייתכן מאוד שהסרטון מבויים כדי לצבור לייקים, צפיות ועוקבים. למרות זאת, מאות מגיבים דווקא כן האמינו, כשכמה צחקו על הסיטואציה, וסיפרו מה הם היו עושים במצבה. "אני הייתי סוגר את הווילונות, סוגר את כל האורות, יושב בפינת החדר ומסתכל עליהם עד שיתעוררו כדי להוסיף עוד קצת דרמה לסיטואציה", כתב אחד, שני הציע: "תשפכי עליהם נצנצים" ושלישי חי באשליות לגמרי כשכתב: "אני הייתי מצטרף אליהם".

מצד שני, רבים הזדהו עם מצבה: "לעזאזל זה קרה לי בחודש שעבר", כתבה אחת מהגולשות, שנייה הוסיפה: "אחותי, גם אני הייתי שם". אחרים צחקו על כך שהיא בחרה לצלם את הסיטואציה ולהעלות את זה לטיקטוק: "הקטע האהוב עליי הוא שהאינסטינקט הראשוני שלך היה לעשות את זה". הסרטון פורסם ב-14.9 ולמרות ההצלחה שלו לא פורסם מאז שום סרטון נוסף בחשבון שמאמת או מכחיש את מה שקרה ומספר כלי תקשורת פנו אליה לתגובה אולם לא נענו - כך שכל אחד יכול להחליט לעצמו האם זה מבוים או קרה באמת.