בשנים האחרונות מערכות יחסים פתוחות אינן דבר חריג, וכחלק מהן פורחת סצינת חילופי הזוגות. אולם בעוד רבים בוחרים לחלוק את הגבר או האישה שלהם עם פרטנר שלישי זר, כוכבת הרשת מאדי ברוקס חשפה שהיא חולקת את בעלה עם אמה ואחותה הקטנה.

האימא מקיימת יחסי מין עם הבעל של בתה (צילום: טיקטוק)

במגוון סרטוני טיקטוק מעניקה מאדי ברוקס, תושבת ארה"ב ומורה בבית ספר לפי טענתה, הצצה למערכת היחסים יוצאת הדופן שלה עם בעלה. בסרטון שצבר יותר מ-8 מיליון צפיות חושפת מאדי שהיא חולקת את בעלה עם אמה. היא אומרת בסרטון: "אמא שלי ואני, שתינו סווינגריות וזה נהדר. יודעים למה? כי בכל פעם שאני לא בקטע, אני יכולה פשוט לתת לבעלי להיות איתה. כן, אני אישה שכזאת". בסרטון נוסף אמרה: "אני נותנת לבעלי לבלות איתה כמה פעמים בשבוע".

המוזרות לא מסתיימת לה שם. בסרטון אחר חושפת מאדי שהיא חולקת את בעלה גם עם אחותה הקטנה. היא אומרת: "יודעים איך אני דואגת שהגבר שלי יהיה מאושר? אני נותנת לו להשתעשע עם אחותי הקטנה".

לא ידוע האם הטענות השערוריתיות של מאדי בסרטונים הן אכן אמיתיות או שמדובר בדרך לגרוף עוקבים ברשת, אבל הסרטונים שלה הותירו את הצופים בהלם. "אני בדיוק הקאתי כאן את נשמתי", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "זה מספיק טיקטוק לשנה אחת. אני בחוץ". אדם שלישי צחק: "שכחת לציין שבעלך הוא גם אחיך" ואחר תהה: "ואם אמא שלך לא בקטע, היא נותנת לך לשחק עם אבא?".

צופים אחרים הטילו ספק באמינות שלה, אבל אמרו שגם בתור בדיחה זה חוצה את הגבול ואחד תהה: "איך מתחילים בכלל שיחה כזו שבה עולה ההצעה?"