הצעת נישואין היא בדרך כלל אחד האירועים הזכורים ביותר בחייו של צעירים מאוהבים, והיא בדרך כלל מלווה במחווה מרגשת ודמעות. עם זאת, ישנן הצעות נישואין מסוימות שהופכות לבלתי נשכחות מסיבות אחרות ולא צפויות. סרטון של הצעה אחת כזו הפך לוויראלי ברחבי הרשת והצליח לגרום לגולשים להיקרע מצחוק, כשההצעה הרומנטית קיבלה תפנית מפתיעה ומצחיקה במיוחד. צפו בתיעוד הצעת הנישואין "המחורבנת": 

בתיעוד מהסיטואציה אפשר לראות גבר שבדיוק עומד להציע נישואין לבחירת ליבו על במה קטנה, כשלמולם מחוץ למצלמה ישבו המשפחה והחברים הקרובים של הזוג. "אני רוצה לנצל את ההזדמנות שכולכם כאן ולהפוך את הרגע הזה לבלתי נשכח", אמר החתן לעתיד, בזמן שכרע ברך ושלף את טבעת הנישואין. על אף שכל העיניים היו נשואות לכיוון המאורסים הטריים, חיית המחמד של השניים גנבה את ההצגה, כאשר היא נעמדה מול הקהל והחליטה שזה הזמן והמקום המושלם להטיל את צרכיה. 

על פי הדיווח של אתר החדשות NDTV, התקרית המצחיקה התרחשה ב-2 באוקטובר באזור פורט מקמוריי שבאלברטה, קנדה. על הסרטון שהועלה לרשת הוסבר: "התיעוד הוא של הארוס שלי מציע לי נישואין. רק מאוחר יותר שמנו לב שאחד מהרועים האוסטרליים שלנו, בשם טאקר, החליט לעשות הפסקת שירותים ממש באמצע". 

הגולשים, שלא הצליחו להפסיק לצחוק מהתקרית הלא צפויה, הציפו את הרשתות החברתיות בתגובות על הסיטואציה. "כנראה שזה מה שהכלב שלהם חושב על מוסד הנישואין. חרא", צחק אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "זה באמת יהיה רגע בלתי נשכח, בזכות הכלב שלך".