חובב קוקה קולה מושבע, שאסף במשך שנים ארוכות פחיות של המשקה האהוב, הצליח לשבור את השיא העולמי כשהוא מחזיק בכמות הגדולה ביותר של פחיות - ואף אחת לא זהה לשנייה. האספן, גרי פנג, הוא בחור קנדי שבבעלותו מחסן מלא מדפים עליהם מסודרות פחיות של קוקה קולה מתקופות שונות, מהדורות שונות ואפילו כאלו שמעולם לא יצאו לשוק. 

כדי לשבור את השיא, פנג היה צריך לאסוף לאורך חייו כ-10,558 פחיות שונות, שהיו המספר הגבוה ביותר שאסף המחזיק בשיא הגינס הקודם, דוידה אנדריאני האיטלקי. באוסף המיוחד של פנג נמנו גם פחיות היסטוריות ביניהן פחית משנת 1955, שהייתה מבין הראשונות בעולם, ועוד פחית נדירה במיוחד שתוכננה לאולימפיאדת שיקגו 2016, שלבסוף הועברה לריו דה ז'נרו. 

מעצמת קוקה קולה (צילום: Guinness World Records)
מעצמת קוקה קולה (צילום: Guinness World Records)

בנוסף, פנג מתגאה בשתי פחיות נדירות בהן הוא מחזיק, שתוכננובמיוחד לשתייה בחלל. האחת לכבוד המעבורת צ'לנג'ר שיצאה ב-1985 והשנייה לתחנת החלל הרוסית בשנת 1991. "הגרסה הרוסית היא בעצם הנדירה יותר, אני מאמין שהרבה אספני פחיות חולמים להוסיף את היצירה הזו לאוסף שלהם", התגאה פנג. לדבריו, כדי להשלים את הסדרה המרשימה שייצר עם השנים, כל שעליו להשיג הוא פחית עם התמונה שלו שתסגור את האוסף המרשים.