כל אחד רוצה להיות מיוחד ומקורי כשהוא חוגג אירוע גדל או מבשר על בשורה משמחת, ומי שיש לו הרבה כסף גם יכול, אבל האם זה לגיטימי? סרטון שהועלה לרשתות החברתיות עורר דיון סוער בקרב הגולשים, אחרי שצפו בנמר שמנסה לפוצץ בלון, בתוכו היה צבע שחשף את מין הילוד של זוג מדובאי - ורוד זו בת וכחול בן. צפו בטקס חשיפת המגדר שעורר סערה ברשת: 

מסיבת חשיפת מין הילוד עוררה סערה ברשת (צילום: טיקטוק)

בתיעוד, שצולם על החוף ליד המלון הפופולרי בורג' אל ערב, אפשר לראות את הנמר מנסה להגיע לבלוני ההליום המתעופפים באוויר. אחרי מספר שניות, החיה המאסיבית הצליחה לשרוט עם טפריה את בלון הגומי ולפוצץ אותו, מה ששיחרר באוויר אבקה ורודה שחשפה כי יש לבני הזוג בת בדרך. הסרטון אמנם נראה מרשים והעריכה מושקעת, אך רבים מהגולשים בחרו להתייחס לסיטואציה בה הועמד הנמר המסכן. 

"אני לא מצליח להבין את המנטליות של אנשים שחושבים שזה בסדר רק בגלל שיש להם כסף", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "זה לא משהו להתגאות בו, החיות האלה אינן חיות מחמד". בעקבות הסרטון מעורר המחלוקת, הרשויות בדובאי פרסמו מחדש אזהרה, לפיה כל חיות הבר המובאות לסביבה ציבורית מהוות עבירה על חוקי האמירויות. העונש על כך עשוי להיות מאסר ממושך של עד שישה חודשים.