צפון קוריאה הפיקה לאורך השנים מספר רב של סרטוני תעמולה, במטרה להציג את העוצמה הצבאית של המדינה. הפעם, סרטון שארך קצת יותר משתי דקות שוגר לרשתות החברתיות על ידי מרטין וויליאמס, עיתונאי המתמחה במדינה, וגרם לרבים להרים גבה. בתיעוד החיילים הצפון-קוריאנים הפגינו יכולות מרשימות בקפיצה, שבירת לבנים ובעוד פעולות כוח אחרות שעזרו לייצג את הצבא המקומי בסרטון התעמולה. צפו בתיעוד מפגן הראווה:

מפגן הראווה של צבא צפון קוריאה (צילום: רויטרס)

על פי וויליאמס העיתונאי, התרגיל שהועלה לרשת הופץ קודם כל בטלוויזיה הממלכתית של המדינה. הסרטון הוויראלי מציג את החיילים ללא חולצה כשהם מנפצים לבנים בעזרת ראשם, מכים אחד את השני במקלות ודופקים על ידיהם עם פטישים - והכל כדי להוכיח כוח, עוצמה ונחישות. בסוף התיעוד אפשר לראות גבר אחד משתחרר ממערך שרשראות ברזל שנכרכו סביבו, מנפץ שני בקבוקי זכוכית גדולים ונשכב על הרסיסים.

באמצע התיעוד המצלמה מועברת אל הקהל, במרכזו ישב לא פחות מהמנהיג הקוריאני קים ג'ונג און, שמחא כפיים להנאות בזמן שהוא צופה בחייליו מתעללים בעצמם כדי להרשים אותו. כמו כן, האירוע התרחש ביום שני האחרון, אחרי שג'ונג און הכריז כי הוא תופס מארה"ב כמעצמה עוינת, וזאת כדי להוכיח לעולם כי צבאו מסוגל להתמודד מול הצבא האמריקאי.