לפני כשבועיים פקדה את אוסטרליה סופת טורנדו עוצמתית שהותירה אחריה הרס רב. אן וסקוט בירקופט, שהחיים בניו סאות' ויילס איבדו את ביתם בסופה ההרסנית, ובתוכו הייתה חיית המחמד שלהם - גור פומרניאן קטנטן בשם פום פום. אחרי שכבר התאבלו על האובדן, הבעלים גילו כי על אף החורבן הגדול וכנגד כל הסיכויים פום פום הצליח לשרוד. צפו בחורבן שהותירה אחריה סופת הטורנדו:  

הזוג בירקופט סיפר כי התחבא בחלק בטוח יותר בבית בזמן הסופה, ששברה את ביתם לחתיכות והסירה את הגג מעל ראשם. בעוד השניים מבינים שחיית המחמד האהובה שלהם לא הצליחה לשרוד, הם שמעו לפתע קול נביחה קטן שהגיע מחוץ לנכס. הכלבה הזעירה, ששוקלת קילוגרם אחד בלבד, הגיחה מתוך ההריסות, אחרי שאיבדה כמה שיניים ופרקה את הלסת במזג האוויר הסוער. 

אחרי שפום פום שהתה שבועיים בבית חולים וטרינרי, שסיפר כי הכלבה נותרה בטראומה מהאירוע, היא שוחררה להתאוששות. הבעלים, שלא האמינו כי הכלבה הצליחה לשרוד אחרי החורבן הגדול, סיפרו: "חשבנו שהיא עפה ברוח או נקברה מתחת להריסות, במיוחד כשראינו שהבית שלנו לא הצליח להחזיק מעמד. הופתענו שהיא עדיין בחיים". כמו כן, גם סקוט הבעלים נפצע באירוע כשהחזיק באדן החלון במטבח הבית ונפצע קשה בידו הימנית.